برنامه‌ریزی برای افتتاح ماهیانه پروژه‌های شهری قم/افتتاح ۳۵ بوستان جدید در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۱
برنامه‌ریزی برای افتتاح ماهیانه پروژه‌های شهری قم/افتتاح ۳۵ بوستان جدید در سال ۱۴۰۰
شهردار قم با اشاره به افتتاح 35 بوستان جدید در سال 1400 گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرماه چند پروژه افتتاح و تقدیم شهروندان فهیم شهر مقدس قم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در آیین افتتاح رمپ D مجموعه پل‌های ۹ دی اظهار داشت: به دنبال پروژه‌های بسیار بزرگی که در سال ۹۹ تحویل مردم شریف قم شده است، امسال نیز هرماه پروژه‌هایی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شهردار قم با بیان اینکه رمپ و لوپ های پل‌های ۹ دی بعد از افتتاح مسیر مستقیم باقی‌مانده بود، افزود: این طرح چهارلوپ دارد که امروز آخرین آن تمام شد و بدون شک در موضوع‌های ترافیکی از جمله بلوار نیایش اثرات مستقیم دارد.

سقاییان نژاد ابراز کرد: خوشبختانه علاوه بر این پروژه‌ها، در زیر این رمپ و لوپ‌ها بوستان حنانه قرار داشته که نزدیک هشت هکتار است و بدون شک این پروژه رمپ برای شهر قم یکی از ظرفیت‌هایی بود که باید به بهره‌برداری می‌رسید که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه امسال ۳۵ بوستان افتتاح و چند بوستان دیگر نیز کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: خیابان‌های متعددی از جمله اجرای طرح فاز سوم شهید روحانی، شهید برقعی، استاد فقیهی به‌عنوان خیابان‌های کلیدی شهر است که به مرور در اختیار قرار داده می‌شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ چند سالن ورزشی نیز در شهرداری‌های مناطق دو، پنج و چهار به فاصله یک تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود.

سقاییان نژاد ادامه داد: با افتتاح پروژه‌های شهری به‌طور قطع چرخه مباحث شهری قم در فضای سبز، مسائل زیست‌محیطی و توسعه و عمران شهری تکمیل می‌شود که امیدواریم خداوند توفیق دهد بهتر از سال گذشته یکی پس از دیگری پروژه‌های شهری را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز