از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان رقم خورد

استقبال از پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان قم در انتقال اماکن ورزشی از گروه سه به گروه دو

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۵۹۷۱
استقبال از پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان قم در انتقال اماکن ورزشی از گروه سه به گروه دو
در راستای پیگیری و مکاتباتی که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در راستای انتقال استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی از لیست مشاغل گروه سه به گروه دو صورت گرفت در جلسه ای که بصورت وبینار با مقام عالی وزارت و مسئولین ستادی برگزار شد ، علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای عنوان کرد: از این پیشنهاد استقبال نموده و آن را با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه نموده و منتطر پاسخ خواهد ماند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جلسه وبینار مدیران کل استانی با حضور مقام عالی وزارت ، معاونین و مدیران کل ستادی برگزار شد و در این جلسه رسول منعم مدیر کل ورزش وجوانان بصورت وبینار به ایراد سخن پرداخت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنان خود خواستار کاهش زمان استعلامات جهت صدور مجوز باشگاه شد و اظهار داشت: شایسته است در صدور مجوز الکترونیکی باشگاههای ورزشی ، واحد بازرسی به عنوان عضو اصلی کمیسیون ماده ۵ دارای نقش  و صاحب نظر باشد.

منعم در مورد معضلات حاصل شده از تصاویر غیر مجاز برخی از افراد حاضر در بین جامعه ورزشکاران در فضای مجازی عنوان کرد:  گستردگی استفاده از فضاهای مجازی در شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا، موجب بروز مشکلاتی در عرصه ورزش شده است که ضرورت تدوین،  به کارگیری سیاستی واحد، یکسان‌سازی نحوه ی برخورد با متخلفین و همچنین توجه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با معضلات حاصل شده از این بخش و ابلاغ به دستگاه‌های استانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در تعیین ضرایب برخی از شاخص های ارزیابی ادارات کل استان‌ها با توجه به اینکه توسعه و تعمیم این ضرایب به صورت یکسان در تمام نقاط کشور و استان ها امکان پذیر نمی باشد به عنوان نمونه در استان قم جمعیت کل روستاهای استان ۴ درصد جمعیت کل استان است و قطعاً امکان رقابت این استان به استان های دیگر کشور در حصول درصد ضریب یکسان تعیین شده وجود ندارد لذا تقاضا می‌شود که اصلاح این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی حوزه ورزش و جوانان و افزایش روز افزون تعداد اماکن ورزشی و از طرفی بازنشسته شدن نیروهای نگهبان در سالهای اخیر، ضرورت در تامین نیروهای نگهبان و حراست فیزیکی جهت حفظ و حراست از این فضا ها وجود دارد.

وی در این وبینار با توجه به گستردگی فعالیت ها و عملکرد واحدهای حراست، بازرسی و روابط عمومی  ادارات کل ، خواستار تبدیل واحد های مذکور از کارشناس مسئولی به رئیس اداره شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز