استاندار قم:

موفقیت‌های مدیریت شهری قم چشم‌گیر است / توجه به اسناد بالادستی در افتتاح پروژه‌های شهری

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۲۱۸۲
موفقیت‌های مدیریت شهری قم چشم‌گیر است / توجه به اسناد بالادستی در افتتاح پروژه‌های شهری
استاندار قم با بیان اینکه موفقیت‌های مدیریت شهری در کلان‌شهر قم طی چند سال گذشته چشم‌گیر بوده است، گفت: مدیریت شهری با برنامه و اسناد بالادستی افتتاح پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: در طول بیش از دو سالی که توفیق خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) را دارم پروژه‌های مهمی در ارتباط با تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه فضای سبز در قم افتتاح‌شده و باید همچنان این مهم با رویکرد توسعه متوازن ادامه یابد.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم بلوار امامت، بوستان ستایش و مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید عزیززادگان تصریح کرد: پروژه‌هایی که افتتاح شد هر سه جز اولویت‌هایی بود که باید در این مناطق شهری ازجمله نیروگاه و پردیسان به‌عنوان مناطق کمتر برخوردار شهری افتتاح می‌شود.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: ساماندهی بوستان جوان نیز به‌عنوان یک فضای ارزشمند در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی مورد نیاز است که باید برای گذران اوقات فراغت به‌عنوان اولویت شهری دنبال شود.

سرمست افزود: خوشبختانه مدیریت شهری با برنامه و اسناد بالادستی افتتاح پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند که در این زمینه قدردان همه تلاش عزیزان ازجمله شهرداری هستیم و این می‌تواند پشتوانه خوبی برای پیشبرد اهداف توسعه استان و شهر مقدس قم باشد.

 

نظر شما