تشریح فعالیت‌های کانون خادمیاران رضوی قم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۹۶۳۷
تشریح فعالیت‌های کانون خادمیاران رضوی قم
دبیر کانون‌های خدمت رضوی قم در نشست خبری برنامه‌های خادمیاران و بخش‌های مختلف جشنواره خدمت رضوی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه‌ای دبیر کانون‌های خدمت رضوی قم در نشست خبری تشریح فعالیت‌های خادمیاران در حسینیه الغدیر قم، با بیان اینکه خادمیاران حضرت رضا (ع) در سراسر استانها، مشغول به فعالیت هستند، آستان قدس رضوی را به مثابه یک شجره طیبه به وسعت و عظمت ایران اسلامی دانست و گفت: ثمرات آستان قدس رضوی خصوصا در قم، بسیار ارزشمند است.

وی به سومین جشنواره خدمت رضوی که با فراخوان ملی آغاز شده اشاره کرد و افزود: بخش ایده‌های خلاقانه و نوآورانه و بخش فعالیت‌های برتر الگویی در چهار محور، از بخش‌های اصلی این جشنواره هستند.

تقویت شبکه خادمیاری، توانمند سازی مخاطبین، جلب مشارکت های مردمی، ایجاد حال و هوای امام رضایی و خدماتی که عموم مردم و علاقه مندان امام رضا (ع)، به نام حضرت و به نفع مردم با اولویت محرومین انجام می‌دهند، از جمله محورهای چهار گانه جشنواره خدمت رضوی بود که سیدمحمدباقر تکیه‌ای به آن‌ها اشاره کرد و اعلام نمود که در دو سطح ملی در مشهد مقدس و سطح استانی در قم برگزار خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در قم با اعلام اینکه مهلت آثار این جشنواره تا بیستم دی‌ماه سال جاری است، گفت: خادمیاران رضوی می‌توانند فعالیت‌ها، ابتکارات و ایده‌های نوآورانه خود را در این جشنواره منعکس کنند تا در صورت تایید توسط هیئت داوران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به عنوان یک اثر الگویی در سطح کشور معرفی شود.

وی با اشاره به فراوانی برگزیدگان استانی جشنواره خدمت در سطح استان قم گفت: از تعداد ۲۴ اثر که برگزیده خواهد شد، ۸ مورد آثار الگویی فردی، ۸ مورد آثار الگویی جمعی و ۸ اثر باقیمانده هم آثار الگویی ایده‌های برتر است که از صاحبان آنها تقدیر خواهد شد.

تکیه‌ای با اشاره به جلسات ماهیانه مجموعه سه هزار نفری خادمیاران رضوی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت تشکیل می‌شود، آشنایی بیشتر با معارف عالم آل محمد علیهم السلام را یکی از مهمترین اهداف این جلسات دانست و افزود: بحمدالله در هشتمین روز هر ماه شمسی، میزبان عموم ارادتمندان به ساحت امام رضا (ع) در این جلسات هستیم.

وی آزادی زندانیان را یکی دیگر از عرصه‌های خدمت‌رسانی کانون‌های خدمت رضوی اعلام کرد و گفت: با مشارکت ارزشمند ستاد دیه استان قم، در قالب طرح «نذر رضا» مادری که سرپرست خانوار بود و سال‌های طولانی فرزندش در خانه و خودش داخل زندان بود، طعم آزادی را چشید و این مسیر همچنان ادامه دارد.

تکیه ای در پایان گفت: علاقه مندان به مشارکت در هر کدام از عرصه های خدمت رضوی در زمینه ی اطعام، عقیقه، قربانی، نذورات نقدی و غیر نقدی، تامین جهیزیه و... می توانند با شماره گیری کد #۷*۸۸۹۸۸*۶۶۵۵* و تلفن های ۰۲۵۳۳۵۵۰۲۱۵ و ۰۹۳۳۵۰۸۶۸۵۱ و کانال eitaa.com/Aqr_Qom به نذر امام رضایی خود، جامه عمل بپوشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز