رونمایی از کتاب «تاس طلسم و جن و پری»

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۱۶۷۶
رونمایی از کتاب «تاس طلسم و جن و پری»
نویسنده و فعال حوزوی گفت: مراجعات زیادی در خصوص موضوعات ماورایی وجود داشت و از همین رو کتاب تاس طلسم و جن و پری را تألیف کردم تا در این زمینه با بهره‌گیری از روایات و احادیث به پرسش‌ها پاسخ داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی رضویان در مراسم رونمایی از کتاب «تاس طلسم و جن و پری» که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه طب و درمان هرجایی که وارد می‌شدیم یک نقصی را می‌دیدیم و برای برطرف‌کردن هر نقصی در سالیان مختلف به‌صورت کتاب مواردی را تبیین کردیم.

وی ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در زمینه تغذیه هر بیماری که مراجعه می‌کند نهایت چند مورد را می‌شود گفت، اما با تألیف کتاب تغذیه‌درمانی به همه مواردی که در طب اسلامی بود، اشاره کردیم.

حجت‌الاسلام رضویان قمی تاکید کرد: توسل به دعا و ائمه اهل‌بیت (ع) از نقاط قوتی است که در طب اسلامی وجود دارد و موجب می‌شود که بیمار به درگاه خداوند متعال و ائمه اهل‌بیت (ع) متوسل شود.

 

عکس دوم

وی بیان داشت: مراجعات زیادی نیز در خصوص موضوعات ماورایی وجود داشت و از همین رو کتاب تاس طلسم و جن و پری را تألیف کردم تا در این زمینه با بهره‌گیری از روایات و احادیث به پرسش‌ها پاسخ داده شود.

نویسنده کتاب «تاس طلسم و جن و پری» تصریح کرد: ائمه اهل‌بیت و معصومین (ع) در خصوص جن و.... فرموده‌هایی داشتند که این نشان‌دهنده این است که در دوران گذشته بیشتر به این موضوع توجه می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه طلسم روایت‌های معتبری وجود دارد که باید از آن‌ها بهره برد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز