کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان جاده‌های کشور در تعطیلات نوروز

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۳۴۷۵
کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان جاده‌های کشور در تعطیلات نوروز
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با وجود افزایش چشمگیر حجم سفر‌های نوروزی نسبت به پارسال شاهد کاهش تصادفات و آمار جان باختگان در تصادف‌های جاده‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، سردار اشتری که به قم سفر کرده است در دیدار با مراجع عظام تقلید از کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان جاده‌های کشور در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: با وجود افزایش چشمگیر حجم سفر‌های نوروزی نسبت به پارسال شاهد کاهش تصادفات و آمار جان باختگان در تصادف‌های جاده‌ای هستیم.

وی با اشاره به استمرار خدمت رسانی فرماندهی کل انتظامی و طرح ویژه نوروزی این نیرو گفت: نیروی انتظامی با بیش از ۲۰۰ هزار پرسنل در قالب طرح بهارانه تا پایان تعطیلات نوروزی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: برای ارائه خدمات انتظامی در حوزه پلیس‌های تخصصی از جمله راهور ،انتظامی، پلیس راه و سایر یگان‌ها بیش از ۷۰ هزار خودرو به کار گرفته شده است.

سردار اشتری در ادامه از ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف در سال گذشته خبر داد و گفت: این نهاد دارای بیشترین ارتباط و تعامل با مردم است و توانسته در حوزه‌های مختلف کاری عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذارد.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های متنوع اعتقادی برای کارکنان ناجا اشاره کرد و افزود: تمام تلاش کارکنان و پرسنل فرماندهی کل انتظامی رسیدن به نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز