استاندار خبر داد: ۷۰۰ میلیارد تومان واریزی دولت به حساب قم

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۴۵۹۲
استاندار خبر داد: ۷۰۰ میلیارد تومان واریزی دولت به حساب قم
استاندار قم، با بیان اینکه تاکنون دولت به تعهدات خود در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهور به قم عمل کرده است، گفت: دو هزار میلیارد تومان مصوبه سفر داشتیم که تاکنون حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آن را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در همایش ائمه جماعات شهر قم در مجتمع نور، بر خدمتگزاری به مردم تاکید و تصریح کرد: در دستور کار داریم که هر مدیری که بر خلاف ضوابط و قانون، کار مردم را راه نیندازد؛ باید در جایگاه مدیریتی نباشد.

وی با بیان اینکه مسایل فراوانی در استان داریم، گفت: یک بار که سامانه باز شد، حدود ۱۳۰ هزار تَن در استان برای مسکن ثبت‌نام کردند که یک پالایش اولیه انجام شد و به نظر می‌رسد که حدود ۹۰ هزار تَن بر اساس ضوابط و قانون، واجد شرایط باشند.

استاندار قم افزود: در آموزش و پرورش نزدیک به ۵۰ درصد مدارس قم دو شیفته هستند و مدرسه‌هایی داریم که به لحاظ کیفیت ساختمان خوب نیستند، اما باور داریم که این مشکلات حل خواهند شد که نیازمند همت، باور و دغدغه است.

شاهچراغی توجه به مسایل فرهنگی را حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: حل مشکلات نیازمند همراهی همه است.

وی با اشاره به «طرح امین» اظهار داشت: طرح امین امسال رقم خورد و بنا شد که سال جاری در استان قم اجرایی شود.

استاندار قم بر نقش آموزش و پرورش در مسایل فرهنگی و اعتقادی تاکید و تصریح کرد: لازم است که در این زمینه توجه لازم صورت بگیرد.اکنون زمان کار بوده و این فرصت فراهم شده و تا جایی که ممکن است، باید بضاعت و بستر لازم فراهم شود.

وی با بیان اینکه فرصت حضور روحانیت در مدارس فراهم شده است، گفت: تقاضا داریم که ائمه جماعات مساجد و روحانیت مدارس را در مسایل فرهنگی همراهی کنند. همه پایِ‌ کار هستیم تا با هر آنچه در توان داریم؛ ان شاءالله قدمی را برای مردم برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز