دام استان قم یکی از سرمایه های مهم تولید در کشور است

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۶۶۵۵
دام استان قم یکی از سرمایه های مهم تولید در کشور است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در دیدار صمیمی با دامداران گفت:این استان با دارا بودن حدود هفت‌هزار واحد دامپروری از مهمترین قطب‌های پرورش دام کشور به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم محمد رضا حاجی رضا ضمن تاکید بر نقش تشکل ها گفت:ما تلاش کردیم با ارتباط و تعامل مستمر با تشکل ها مشکلات را به نفع جامعه و مردم برطرف کنیم.

 

وی با تاکید بر پیگیری رفع مشکلات بخش دام افزود:یکی از وظایف ما در مجموعه جهاد کشاورزی برطرف کردن مشکلات دامداران است و بر حسب وظیفه مسئولیت قبول کردیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

حاجی رضا در ادامه این دیدار گفت:استان قم در بخش کشاورزی و دام از اهمیت خاصی برخوردار است و کشاورزی استان با دام و طیور در کشور شناخته میشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اینکه سرمایه گذاری عظیمی در بخش دام استان قم صورت گرفته است و از این سرمایه عظیم باید محافظت صورت بگیرد گفت:شما دامداران با وجود مشکلات موجود در جنگ اقتصادی با تمام توان در حال مقاومت هستید و اگر تولید و زحمات شما دامداران نباشد امنیت غذایی به خطر می افتد.

 حاجی رضا در ادامه افزود:ما در دوره ی جدید تمام تلاش خود را برای معرفی ظرفیت پرورش دام استان قم به مسئولین کشوری و استانی به کار گرفتیم و سعی کردیم مطالبات شما دامداران  را در جلسات با مدیران کشوری و مجمع نمایندگان استان مطرح کنیم تا انشالله بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان دامداران مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز