انجام گشت های مشترک نظارت و بازرسی از نانوایی ها

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۹۰۵۰
انجام گشت های مشترک نظارت و بازرسی از نانوایی ها
گشت های مشترک نظارت و بازرسی از واحد های نانوایی در استان با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی انجام شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم ، گشت مشترک نظارت و بازرسی از نانوایی های استان امروز با حضور نمایندگان استانداری، معاون دادستان، تعزیرات حکومتی و غله جهت بازرسی از نانوایی های متخلف که گزارش آنها به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 اعلام شده بود انجام شد.

 

 رییس تعزیرات حکومتی شهرستان قم در این ارتباط گفت: در این طرح همه روزه ازنانوایی ها و مراکز توزیع اقلام ضروری سبد خانوار بازدید می شود.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده امروز از 5 واحد نانوایی بازدید بعمل آمد و شکایات و تخلفات این واحدها از قبیل تعطیلی و کم فروشی بررسی و برابر قانون  با آنان برخورد و مقرر گردید در صورت تکرار تخلفات، برخورد قانونی با آنها و تعطیلی واحد در دستور کار قرار بگیرد.

ریاضی افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته نیز در کم کاری و تعطیلی  و کم فروشی بوده است.

معاون دادستان قم در این باره گفت : با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت های نظارتی از همه واحدهای صنفی و تولیدی به صورت ویژه و مستمر در نوبت صبح و عصر انجام می شود و دادستانی برخورد جدی و قاطع با تخلفات را در دستور کار قرار داده است .

مسلم خانی بر عزم جزم این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان و مبارزه با تخلفات صنفی خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر اقلام پرمصرف در سبد کالای خانوار مهمترین اولویت اجرای طرح های نظارتی است.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز