بهره‌برداری از مجموعه تنیس بوستان علوی قم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۳۲۲۸۰
بهره‌برداری از مجموعه تنیس بوستان علوی قم
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از بهره‌برداری دو پروژه مهم این سازمان شامل مجموعه تنیس خاکی بوستان علوی و فرهنگسرای مجازی در سال ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد، با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: عمده پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری مرکز تعریف می‌شود که این پروژه‌ها بعد از احداث به سازمان جهت بهره‌برداری‌ها واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته سه سالن فرهنگی ورزشی بعد از افتتاحیه به این سازمان واگذار شد، ابراز کرد: این مجتمع‌ها در روند مزایده و تحویل پیمانکار قرار دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این سازمان در سال گذشته مجموعه چمن مصنوعی بوستان علوی را که شکل و نوع کاربری آن تغییر کرده بود را با مشارکت بخش خصوصی تبدیل به تنیس خاکی کرده است که به‌محض تکمیل آماده بهره‌برداری است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های سازمان فرهنگی را راه‌اندازی فرهنگسرای مجازی دانست و افزود: مراحل این پروژه به اتمام رسیده و محتوایی آن نیز در اختیار سازمان قرارگرفته است که به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز