شورای عالی امنیت ملی تصمیمی انقلابی و محکم در قبال سران فتنه اخیر بگیرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۶۲۳۸
شورای عالی امنیت ملی تصمیمی انقلابی و محکم در قبال سران فتنه اخیر بگیرد
عضو جامعه مدرسین با اشاره به ابعاد مختلف فتنه اخیر در کشور گفت: شورای امنیت بایستی تصمیمی انقلابی و محکم در قبال سران این فتنه بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله رجبی در پی اغتشاشات و وقایع دو ماه گذشته، در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه فتنه اخیر را می‌توان یکی از مصادیق فتنه بزرگتر دانست تاکید کرد: این فتنه، جنگ ترکیبی احزابِ دشمنانِ دین علیه نظام، مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام)، اسلام، اصل دین و ارزش‌های انسانی است. دشمن همۀ توان خود را به میدان آورده است و در مقابل، عزم راسخ و اقدام قاطع مسؤولان و حضور جدی و یکپارچه ملت ایران اسلامی، برای مقابله با آن لازم است. کسانی که این فتنه را در حد فوت یک خانم یا مسائل اقتصادی یا عملکرد نادرست یک یا چند نیروی یک نهاد تقلیل می‌دهند و این افراد به‌ویژه اگر از خواص دارای تریبون باشند در پیشگاه خدا و خون شهدا و خانواده‌های آنها مسؤولند و یک روزی باید پاسخ دهند.

وی درادامه تصریح کرد: ملت و نظام ما در طول بیش از چهل سال پس از انقلاب، با چنین فتنه‌‌هایی مواجه بوده و همواره در این فتنه‌ها آبدیده‌تر شده است. این ملت همواره با تهدیدها و فتنه‌ها روبرو بوده و با تبعیت از رهنمودهای مقام ولایت فقیه همه را تبدیل به فرصت کرده است.

عضو جامعه مدرسین در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف این فتنه افزود: شورای امنیت بایستی تصمیمی انقلابی و محکم در قبال سران این فتنه بگیرد. همچنین قوه محترم قضائیه بایستی احکام روشن و مناسب محاربین و باغیان را که مطالبۀ عمومی مردم ایران است؛ هرچه سریعتر اعلام و اجرا کند تا روشن شود که نظام اسلامی در اجرای احکام اسلام بر کسانی که علیه نظام اسلامی آشوب طراحی و اجرا می‌کنند و جان و مال و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، قاطع عمل می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز