ثبت بیش از ۱۰۰ میلیون سفر نوروزی در چهار روز اخیر

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۱۱۴۶
ثبت بیش از ۱۰۰ میلیون سفر نوروزی در چهار روز اخیر
وزیر کشور گفت: براساس گزارش‌های پلیس راهور حدود۱۰۰ میلیون سفر در چهار روز اخیر ثبت شده یعنی متوسطه ۲۵ میلیون سفر در روزکه حجم قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از وضعیت راه‌ها در عوارضی قم تهران گفت: مرحله اول سفر‌های نوروزی به پایان رسیده و اکنون در مرحله‌ی دوم هستیم که فردا اوج این سفر‌ها خواهد بود.

وی افزود: حضور خوب و منسجم پلیس راهور هلال احمر اورژانس و راهداری در محل‌های پیش بینی شده مستقر هستند و تلاش آن‌ها این است که مردم سفر راحتی تجربه کنند.

وزیر کشور به حوادث جاده‌ای اخیر اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۷۰ نفر گزارش فوتی داشتیم و بیش از ۴ هزار نفر مصدوم که بسیار تلخ است.

وحیدی به مردم توصیه کرد با توجه به آمار تلفات مراقب باشند و به دستورات پلیس به دقت گوش کنند تا سفر ایمن داشته باشند.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی صورت گرفته و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سی کیلومتری شهر‌ها اجرا می‌شود تا مسافران بهتر و ایمن‌تر رانندگی کنند، چون درصد بالایی از تصادفات در سی کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

ثبت بیش از ۱۰۰ میلیون سفر نوروزی در چهار روز اخیروزیر کشور گفت: در زمینه اسکان هم پیش بینی‌های لازم فراهم شده به طور مثال در قم اسکان ۵۰ هزار نفر علاوه بر ظرفیت‌های هتل‌ها برای استقرار مسافران آماده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز