میزبانی غرفه‌های متنوع نمایشگاه‌های «بهار در بهار» از زائران حرم قم

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۲۵۳۲
میزبانی غرفه‌های متنوع نمایشگاه‌های «بهار در بهار» از زائران حرم قم
مجموعه نمایشگاهی بهار در بهار در دو بخش عمومی و خواهران با غرفه‌های مختلف از جمله جنگ شبانه، وقف، دوستی با شهدا، دین و زندگی، مشاوره خانواده و حسینیه اهل‌بیت(ع) با محوریت استعدادیابی از بین نوجوانان علاقه‌مند به مداحی، طی ماه رمضان از ساعت 20 الی 23 در صحن پیامبر اعظم(ص) پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نمایشگاه ویژه بهار در بهار در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ الی ۲۳ در صحن پیامبر اعظم(ص) پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه ویژه خانوادگی و نمایشگاه اختصاصی خواهران بازدید نمایند.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه در بخش عمومی و خانوادگی با غرفه کودک شامل رنگ آمیزی ،اهدای جوایز مسابقه و جنگ شبانه، قرآن بخوان جایزه بگیر، غرفه نوجوانان فاطمی شامل مباحث جنگ رسانه، آسیب‌های فضای مجازی و… میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

همچنین در غرفه حسینیه اهل بیت(ع) استعدادیابی از بین نوجوانان در موضوع مداحی انجام می شود و درغرفه دوستی با شهدا نیز خاطرات شهدا بازگویی شده و در غرفه دیگری امامزادگان شاخص قم معرفی و معرفت افزایی نسبت به امامزادگان توسط کارشناسان انجام می شود.

در غرفه دین و زندگی نیز احکام شرعی در قالب های متنوع بیان می شود و در غرفه وقف نیز اهمیت و شرایط وقف توسط کارشناسان بیان شده و همچنین در غرفه مشاوره خانواده نیز مشاوره حضوری در موضوعات خانوادگی ارائه می شود.

خاطر نشان می شود در بخش دوم نمایشگاه که اختصاصی خواهران است خادمان با غرفه زیر گنبد طلا با موضوع کودک، غرفه مهر مادری با موضوع مشاوره ناباروری بر پایه طب سنتی، غرفه انتظار مادری با موضوع جمعیت افزایی، غرفه حجاب و دوخت چادر رایگان، غرفه کافه کتاب، غرفه معصومانه، غرفه ختم قرآن خانگی و غرفه سفیران رضوان پذیرای علاقه مندان خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز