افزایش چشم گیر مصرف برق در استان قم طی یک هفته اخیر

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۱:۵۶
کد خبر: ۱۴۸۱۳۵۳
افزایش چشم گیر مصرف برق در استان قم طی یک هفته اخیر
طی یک هفته اخیر شاهد افزایش بیش از ۱۳ درصدی رشد مصرف برق نسبت به زمان مشابه سال گذشته در استان قم بوده ایم که در صورت تداوم این رشد مصرف با توجه به شرایط افزایش گرما به ناپایداری شبکه برق، ایجاد خاموشی‌ و در بخشهایی نوسان و ضعف ولتاژ برق منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بر اساس آمار ارائه شده از مرکز کنترل و راهبری شبکه امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم، با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان، در طی یک هفته اخیر شاهد افزایش بیش از ۱۳ درصدی رشد مصرف برق نسبت به زمان مشابه سال گذشته در استان قم بوده ایم که در صورت تداوم این رشد مصرف با توجه به شرایط افزایش گرما به ناپایداری شبکه برق، ایجاد خاموشی‌ و در بخشهایی نوسان و ضعف ولتاژ برق منجر خواهد شد.

حسب توفیق خدمت رسانی که افتخار آن شامل حال ما در شرکت توزیع برق استان قم شده است به اطلاع همه مشترکین عزیز می رساند که می‌توان با مدیریت بهینه مصرف و اهتمام عمومی در این راستا، از ضعف ولتاژ و خاموشی های احتمالی در سطح استان جلوگیری گردد. 

صنایع عمده و بزرگ در هفته گذشته در موضوع مدیریت صحیح مصرف برق همکاری خوبی با شرکت توزیع نیروی برق استان قم داشته اند و امیدواریم با حمایت سایر هم استانی های گرامی به ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ... به منظور تامین برق پایدار و جلوگیری از خاموشی های احتمالی، خادمین خود در شرکت توزیع نیروی برق استان قم را مورد حمایت قرار دهند. 

در ادامه تاکید می گردد، در صورتی که هم استانی های گرامی در زمان پیک بار روزانه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و پیک بار شبانه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ بتوانند مصارف خود را با خاموش کردن روشنایی‌ های مازاد حتی به اندازه خاموش کردن یک لامپ و تنظیم دمای کولر روی ۲۵ درجه سانتی گراد مدیریت نمایند، امکان تامین برق پایدار و بدون خاموشی برای همه هموطنان و هم استانی های عزیز فراهم خواهد شد. 

 با اجرای طرح ۲۰=۱ از ابتدای خردادماه سال جاری تمامی مشترکین برق خانگی با رعایت مدیریت صحیح و بهینه مصرف علاوه بر پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی های احتمالی و کاهش هزینه های قبض برق؛ از پاداش های بی سابقه صنعت برق که از سوی وزارت نیرو ابلاغ گردیده است، بهره مند میشوند و همچنین سبب خواهد شد با اختصاص برق صرفه‌جویی شده به بخش های مولد صنعتی و کشاورزی؛ اهداف سال ۱۴۰۲، مهار تورم و رشد تولید محقق گردد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز