بازدید استاندار قم از مراحل نهایی احداث پست برق قم

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۸۱۳۵۴
بازدید استاندار قم از مراحل نهایی احداث پست برق قم
استاندار قم از آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث پست مهم ۴۰۰ کیلوولت قم۲ بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم به همراه قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران و صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث پست مهم ۴۰۰ کیلوولت قم۲ قبل از راه‌اندازی و بهره‌برداری بازدید کردند.

 در ابتدای این بازدید استاندار قم گزارشی از آخرین وضعیت اجرای پست ۴۰۰ کیلو ولت قم ۲ دریافت کرد و اظهار نمود: بهره برداری از این پست نقش بسیار مهم و موثری را در پایداری تامین برق در همه بخش‌های صنعتی و خانگی استان خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش حیاتی این پست انتقال در شبکه برق منطقه مرکزی کشور و تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ توضیح داد: این پست در تامین برق مورد نیاز صنایع، بخش کشاورزی، خانگی و... این استان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

شاهچراغی در عین حال ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مضاعف، این پست مهم طی روز‌های آتی در مدار قرار گرفته تا شاهد ثبات و پایداری در تامین برق قم به عنوان گلوگاه حیاتی انتقال برق در منطقه مرکزی کشور باشیم.

استاندار قم در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه به رغم عبور خطوط انتقال ۴۰۰ کیلوولت از استان قم، تاکنون این استان دارای پست انتقال به ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت نبوده است، در مدار آمدن این پست نقش بسیار حیاتی و اثرگذاری در پایداری شبکه برق قم و اطمینان از استمرار تامین برق در استان قم خواهد داشت و تلاش مضاعف برای راه اندازی و در مدار آمدن سریع این پست، زودتر از زمانبندی پیش بینی شده، قطعا در تأمین رفاه و آسایش مردم به خصوص در دوره اوج بار امسال، ضروری و موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز