اختصاص ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم -تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۱۵۳۵
اختصاص ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم -تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد
مدیر کل راه آهن قم از اختصاص 4 رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم _تهران و بالعکس همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، غلامحسین دباغ ضمن تسلیت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خیمنی(ره) با اعلام خبر اختصاص 4 رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم -تهران برای مراسم رحلت امام(ره)، افزود: با عنایت به پیش‌بینی حجم گسترده مسافران در مناسبت‌های پیش رو و در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت(س) قطارهای فوق العاده قم- تهران و بالعکس پیش‌بینی شده است.

وی گفت: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس ۱۴ خرداد ماه مصادف با روز رحلت حضرت امام(ره) در ساعت ۸:۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می کند و در ساعت ۱۲:۳۰ از ایستگاه قم به تهران باز می‌گردد.

وی ادامه داد: همچنین یک رام قطار در ساعت ۱۸:۱۰ از تهران به مقصد قم عزیمت خواهد کرد و در ساعت ۲۱:۱۰ به تهران باز می‌گردد.

مدیر کل راه آهن قم یادآور شد: در روز پانزدهم خرداد نیز دو رام قطار در ساعات‌های ذکر شده از تهران به قم و بالعکس آماده ارایه خدمات به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم هستند.

دباغ با اشاره به اینکه قطارهای یاد شده علاوه بر ۱۰ رام قطارهای فعلی است که در مسیر قم-تهران و بالعکس به صورت روزانه تردد دارند، تصریح کرد: ضمن اینکه قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی جهت سرویس‌دهی به هموطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز