تقدیر از بانوان ملی پوش کشتی و آیس هاکی قم

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۱۵۵۱
تقدیر از بانوان ملی پوش کشتی و آیس هاکی قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم صبح امروز از ورزشکاران بانوی هاکی و کشتی قمی که در مسابقات آسیایی افتخارآفرین شدند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در راستای تقدیر از ورزشکاران بانوی قمی از بانوان هدیه و فاطمه آقایی هاکی بازان عضو تیم ملی و ام البنین محسنی کشتی گیر آلیش تیم قم تقدیر کرد.

ابراهیم سانی خانی در این جلسه گفت: حمایت از ورزشکاران و افتخارآفرینان وظیفه ما است و حمایت از بانوان در دستور کار ویژه ما بوده است و در این راستا گاها از همسران این ورزشکاران نیز تقدیر به عمل آمده است زیرا ورزشکاران بانو در ورزش با سختی های منحصر به خود مواجه هستند. 

وی ادامه داد: بانوان قمی در بازه زمانی کوتاهی موجب افتخار ما شده اند چه سرکار خانم رضایی که از رو در رویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی انصراف داد و چه خواهران آقایی و خانم محسنی تمامی به الگوی خوبی برای بانوان و دختران قمی الخصوص ورزشکاران قمی تبدیل شده اند.

در حاشیه این جلسه ورزشکاران بانو با طرح مشکلات و سختی ها پیرامون شرایط اعزام، تجهیزات و مشکلات تمرینات با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت و گو کردند. خواهران آقایی اردیبهشت ماه گذشته همراه با تیم ملی کشورمان توانستد در جایگاه نائب قهرمانی آسیا بایستند.

ام البنین محسنی نیز در این جلسه گفت: با مدد حضرت معصومه(س) توانستم به آنچه که نیاز داشتم برسم و در این راه با سختی های زیادی از جمله فراهم کردن لوازم روبرو بودم اما تمامی این سختی ها خداروشکر به شیرینی تمام شد.

ام البنین محسنی نیز در رقابت های آسیایی کشتی آلیش بانوان توانست مدال طلا دست پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز