قائم مقام مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قم:

۱۲۲ هزاروسیله نقلیه در روز دوم تعطیلات از ورودی های قم تردد کردند

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۷۳۵۴۲
۱۲۲ هزاروسیله نقلیه در روز دوم تعطیلات از ورودی های قم تردد کردند
قائم مقام مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: 122 هزار و 702 وسیله نقلیه در دومین روز از تعطیلات بهار سال 94 از ورودی های استان قم عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدحسن کلهری گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه های تردد شمار اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم در دومین روز از فروردین ماه بیش از 122 هزار و 702 وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم عبور کردند.

وی با اشاره به این که از این تعداد نزدیک به 116هزار و 637 خودرو وارد شهر قم شده اند افزود: متوسط سرعت در اتوبان های استان قم 90 کیلومتر بوده است و همچنین 92 درصد از تردد را در جاده های استان وسایل سبک و هشت درصد را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بر اساس آخرین خبرها ورودی آزاد راه تهران قم از سمت تهران، خروجی این آزاد راه از سمت قم، بزرگراه قم – سلفچگان و محور سلفچگان – راهجرد به ترتیب شلوغ ترین مسیرهای استان قم در دومین روز سال 94 بوده اند.

قائم مقام مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه ها از حرکت های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز