بازدید رئیس سازمان اوقاف از روند اجرای طرح آرامش بهاری در قم

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۶:۳۰
کد خبر: ۲۷۳۵۹۱
بازدید رئیس سازمان اوقاف از روند اجرای طرح آرامش بهاری در قم
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در چندین خیمه معرفت برپا شده در قم، از روند اجرای طرح آرامش بهاری در شهر کریمه اهل بیت(س) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف بعد از ظهر امروز با حضور در چندین خیمه معرفت از روند اجرای طرح آرامش بهاری در شهر کریمه اهل بیت(س) بازدید کرد.

وی ابتدا در خیمه معرفت برپا شده در مسجد اهل بیت(ع) واقع در عوارضی قم – تهران حضور یافت که جزو خیمه‌های سطح یک از نظر کیفی محسوب می‌شود و هشت غرفه در آن دایر شده است.

محمدی با حضور در غرفه‌های مختلفی همچون کودک و نوجوان، مشاوره وقف، مشاوره احکام و روانشناختی و عفاف و حجاب، از نزدیک روند اجرای طرح آرامش بهاری را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه به خیمه معرفت مزار مقدس شیخان رفت و از این مکان هم بازدید کرد.

برنامه بعدی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، حضور در کوه خضر نبی(ع) و خیمه معرفت برپا شده در این مکان بود که این خیمه نیز در رده یک از نظر سطح کیفی به شمار می‌رود؛ وی سپس به خیمه معرفتی که در آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع) برپا شده بود رفت و از این محل هم بازدید کرد.

گفتنی است در جریان این بازدیدها، حجت‌الاسلام والمسلمین شیری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل اوقاف استان قم و جمعی دیگر از مدیران و معاونان سازمان اوقاف، محمدی را همراهی می‌کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز