معاون استاندار قم:

بودجه عمرانی استان قم در سال جاری ۷.۵ درصد رشد داشته است

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۸:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۲۳۹
بودجه عمرانی استان قم در سال جاری ۷.۵ درصد رشد داشته است
معاون برنامه ریزی استانداری قم گفت: قم در بودجه سال 94 تنها استانی است که بودجه عمرانی آن نسبت به سال 93 رشد داشته است و شاهد رشد هفت و نیم درصدی آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید حسن رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم ابراز داشت: سال گذشته در مباحث اعتباری سال دشواری را پشت سر گذاشتیم و در هزینه های جاری شاهد بودجه ای انقباضی بودیم.

وی بیان داشت: در سال گذشته در مبحث اقتصادی محور بحث ها بر اساس فرمان رهبرمعظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی بوده است و سرمشق برنامه های اقتصادی کشور و استان در سال جاری نیز اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی گفت: در سال 94 بر اساس قانون بودجه کشور حدود 70 میلیارد تومان برای اعتبارات هزینه ای استان قم در نظر گرفته شده است که اگر عدد عملکردی پایان سال 93 را مدنظر قرار دهیم حدود هفت و نیم درصد در این زمینه کاهش داریم.

رضوی افزود: مدیران باید از فروردین ماه جاری مدیریت را در محور مباحث مالی خود قرار دهند تا در این سال با مشکل بودجه مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در بحث تملک دارایی سرمایه ای در سال 93 مجموعا 250 میلیارد تومان ابلاغ داشتیم که تا این لحظه 71.1 درصد از آن از خزانه پرداخت شده است.

وی بیان داشت: 31 پروژه عمرانی استان در سفر استانی اسفند ماه دولت به قم مورد توجه قرار گرفت و در این راستا مدیران باید با توجه به سیاست دولت که به مباحث عمرانی توجه ویژه دارد اهتمام داشته باشند تا شاهد بهره برداری از پروژه هایی باشیم که دوره پایان شدن آن ها نزدیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز