دکتر وطنی:

حوزه و دانشگاه باید در برابر اقدامات نرم دشمن ایستادگی کنند

۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۵:۲۵
کد خبر: ۲۷۹۹۱۵
حوزه و دانشگاه باید در برابر اقدامات نرم دشمن ایستادگی کنند
معاون فناوری معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری ابراز داشت: حوزه و دانشگاه وظیفه بسیار سنگینی دارند و باید با استفاده از فناوری های نوین در راستای رفع مشکلات و مقابله با دشمن ایستادگی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر وطنی در جلسه بازدید معاون رئیس جمهور از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: بسیار خوشحالم که چنین پژوهشگاهی راه‌اندازی شده و یکی از آرمان‌ها و آرزوهای امام راحل بود که می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

وی گفت: امروزه در رسانه‌های غربی شاهد تلاش‌های گسترده‌ای برای ضربه زدن میان حوزه و دانشگاه هستیم که این پژوهشگاه می‌تواند در عرصه هماهنگی تلاش جدی داشته باشد.

معاون فناوری معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری گفت: اگر امروز حوزه و دانشگاه هم‌افزایی داشته باشند به نتایج مطلوبی می‌رسیم و می‌توانیم تاثیرگذاری فراوانی در کارها به وجود آوریم.

دکتر وطنی ابراز داشت: حوزه و دانشگاه وظیفه بسیار سنگینی دارند و باید با استفاده از فناوری های نوین در راستای رفع مشکلات و مقابله با دشمن ایستادگی کند.

وی بیان داشت: امروز دشمن با ابزار فرهنگی به سراغ ما آمده است و انتظار است که در این زمینه در توسعه فناوری های نرم کوشیده و اجازه ندهیم که تلاش‌های جدی انجام دهند.

معاون فناوری معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری از راه‌اندازی ستاد توسعه فناوری های نرم خبر داد و گفت: باید با این ستاد را همکاری و باید پرچم فناوری های نرم را با یکدیگر بلند کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز