اثر شورای امنیت از بین رفته است

آیت‌الله مکارم شیرازی:عربستان حمام خون به راه انداخته است

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۸۱۳۵۴
یکی از مراجع عظام تقلید قم با بیان اینکه نقش این سازمان ها کمرنگ شده است گفت: سازمان ملل امروزه به نهادی تبدیل شده که فقط دولت ها در آن سخنرانی کرده و اثر آن کم یا بی خاصیت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام جواد(ع) گفت: باید از این امام همام همواره بهره گرفته و تلاش کنیم تا همواره در راستای توجه به منویات ایشان بکوشیم.

وی در ادامه به موضوع تهدیدهای آمریکا اشاره کرد و گفت: آنهایی که می گویند گزینه های روی میز است این همان قانون جنگل است که در جنگ جهانی نیز به آن توجه می شد.

این مرجع تقلید عنوان داشت: برای جلوگیری از این فاجعه های جهانی شورای امنیت به وجود آمد تا به عنوان یک مرکز جهانی از بروز چنین فاجعه ای جلوگیری کرده و اجازه ندهند که کارها بی حساب و کتاب دنبال شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نقش این سازمان ها کمرنگ شده است گفت: سازمان ملل امروزه به نهادی تبدیل شده که فقط دولت ها در آن سخنرانی کرده و اثر آن کم یا بی خاصیت شده است.

وی بیان داشت: شورای امنیت با آنکه حق وتو نیمه جانش کرده، قناعت نکرده و همواره دور زدن شورای امنیت رایج شده است.

این مرجع تقلید گفت: حمله آمریکا به عراق بدون مجوز شورای امنیت بوده است و از سوی دیگر دولت هایی از جمله عربستان که ضعیف هم هستند بدون مجوز به یمن حمله کردند و حمام خون به راه انداخته اند.

وی بیان داشت: اینکه می گویند گزینه ها روی میز است یک اصطلاح زشت و قبیحی است و باید مرکزی داشته باشد که بر آمورش نظارت کند و جلوی این کارها را بگیرد.

این مرجع تقلید افزود: این کاری که داعش انجام می دهد نمونه بارزی است از گزینه های روز میز است و داعش و عربستان کارشان قانون جنگل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز