آیت‌الله وحید‌خراسانی:

همه برای عظمت کشور باید تلاش کنند

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۸:۲۷
کد خبر: ۲۸۱۶۵۳
همه برای عظمت کشور باید تلاش کنند
یکی از مراجع عظام تقلید قم خطاب معاون رئیس جمهور گفت: گفت: کارتان را با قدرت دنبال کنید و بدانید که هر چه برای عظمت اسلام و این کشور تشیع تلاش کنید ارزش دارد و موفق خواهید شد.

به گزارش خبرگزای برنا از قم، آیت‌الله حسین وحید خراسانی در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور طی سخنانی ابراز داشت: کار شما بسیار مهم و ارزشمند است که باید با عمل به دستورات قرآن کریم در گسترش مسائل علمی کشور کوشید.

وی اذعان داشت: علم و ایمان به خدا دو موضوع مهمی است که همه باید به آن اهتمام داشته و در گسترش مسائل علمی و تحقیقاتی تلاش کنند.

این مرجع تقلید گفت: اگر علم و ایمان هر دو در کنار هم گسترش یابد همانند دو بال ارزشمند بوده که موجب پرواز انسان می‌شود و انسان‌ها را به مقام عالی خواهد رساند.

آیت‌الله وحید‌خراسانی با اشاره به گسترش علم در دنیا گفت: آنها به دنبال علم رفته و فنون یاد گرفتند اما ما که در مرکز این گوهر هستیم هنوز نتوانسته از مسائل علمی استفاده کرده و در گسترش علوم بکوشیم، هر چند تلاش‌هایی شده اما باید این تلاش ها روز به روز گسترش یابد.

وی تاکید کرد: علم و امانت کلید هر کاری است و باید قدر این دو نعمت را دانسته و بکوشیم که به بالاترین شکل ممکن از گوهر علم استفاده کنیم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: شرف انسان به علم و عقل است و این عقل است که به انسان برتری می‌دهد و میوه عقل هم علم است.

آیت‌الله وحید‌خراسانی با بیان اینکه علم و عقل به انسان قدرت می‌دهد گفت: اگر علم و عقل را در کنار هم قرار دهیم شاهد عظمت هستیم و باید همه در این عرصه تلاش کنند.

وی گفت: کارتان را با قدرت دنبال کنید و بدانید که هر چه برای عظمت اسلام و این کشور تشیع تلاش کنید ارزش دارد و موفق خواهید شد.

این مرجع تقلید با توصیه‌ای به معاون رئیس جمهور گفت: از امروز خودتان و همه معاونانتان به این نکته توجه و اهتمام داشته باشید که تا جایی که می توانیم قرآن بخوانید و به آن عمل کنید و به امام زمان(عج) هدیه کنید، زیرا همانگونه که نسیم بهاری زمین مردم را زنده می‌کند آیات قرآن هم قلوب مرده را زنده خواهد کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز