رئیس هیئت کشتی قم:

تشکیل شورای عالی ورزش قم در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۹:۵۲
کد خبر: ۲۸۵۹۱۱
تشکیل شورای عالی ورزش قم در دستور کار قرار گیرد
رئیس هیئت کشتی قم با بیان این که تشکیل شورای عالی ورزش قم در دستور کار قرار گیرد گفت: صدا و سیما در توسعه ورزش قم به گونه‌ای پررنگ‌تر مشارکت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن حلوایی در همایش ظرفیت‌های ورزشی قم در المپیک و بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در همه جای دنیا رسم بر این است که شبکه‌های تلویزیونی برای پخش تصویری مسابقات به متولی برگزار کننده مسابقات، حق پخش پرداخت می‌کنند اما ما برای پخش مسابقات باید هزینه کنیم و این منطقی نیست.

وی افزود: در صورتی که بخواهیم مسابقاتی را به طور زنده روی آنتن شبکه ببریم، باید رایزنی کنیم و سپس 3 میلیون تومان پرداخت کنیم ضمن اینکه پیش از این حتی اجازه نمی‌دادند نام اسپانسر ما در خبر مربوط به رویداد ورزشی برده شود و نام اسپانسر ما در زمان پخش زنده نشان داده شود.

حلوایی بیان کرد: قصد داشتیم مسابقات کشتی استان را به طور زنده پوشش تصویری دهیم اما هزینه‌هایی به ما می‌گویند که معقول نیست و همکاری لازم در این زمینه دیده نشده البته در ماه‌های اخیر تغییرات مثبتی هم در زمینه همکاری صدا و سیما با ورزش رخ داده که آن‌ها را نادیده نمی‌گیریم.

وی عنوان کرد: 7 سال است که درخواست می‌کنیم شورای عالی ورزش استان تشکیل شود و بدون شک اگر این شورای عالی ایجاد شود بسیاری از مشکلات ورزشی ما حل می‌شود اما طرح تشکیل این شورا کماکان مسکوت مانده است.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: سال گذشته حدود 20 میلیون تومان دریافتی داشتیم و حدود 120 میلیون تومان هزینه کردیم و در زمینه میزبانی نیز، در همه استان‌ها نهادهای شهری و استانی در میزبانی‌ها کمک می‌کنند در قم از این حمایت برخوردار نیستیم و نهادهای شهری و استانی برای میزبانی قم از رویدادهای ورزشی مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز