رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال:

بازیکن و تیم اخلاق در لیگ چهاردهم تا ششم خردادماه معرفی می شوند/برخورد با بازیکنان حاشیه ساز دربی

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۲:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۴۹۷
بازیکن و تیم اخلاق در لیگ چهاردهم تا ششم خردادماه معرفی می شوند/برخورد با بازیکنان حاشیه ساز دربی
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به درگیری بازیکنان پس از دربی تهران، این موضوع را مرتبط با کمیته انضباطی دانست و گفت: بر اساس آیین نامه، حوادثی که در داخل محدوده زمین رخ می دهد، در چارچوب فعالیت های کمیته انضباطی است و کمیته اخلاق مسائل پیش آمده در خارج از محدوده زمین را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اکبر محمدزاده در حاشیه دیدار با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هنوز به جمع بندی خاصی در این جهت نرسیده ایم، اما بررسی برخی معیارها همچون کارت های زرد و قرمز و دیگر مسایل همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به درگیری بازیکنان پس از دربی تهران، این موضوع را مرتبط با کمیته انضباطی دانست و گفت: بر اساس آیین نامه، حوادثی که در داخل محدوده زمین رخ می دهد، در چارچوب فعالیت های کمیته انضباطی است و کمیته اخلاق مسائل پیش آمده در خارج از محدوده زمین را مورد بررسی قرار می دهد.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به مسائل پیش آمده در آخرین دیدار لیگ برتر در تبریز، از دستور رییس جمهوری و وزیر کشور در این رابطه خبر داد و گفت: این حوادث قطعا به طور جدی مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت، زیرا که نمی خواهیم بهانه ای به دست برخی افراد برای ایجاد تفرقه در جامعه و اهالی فوتبال بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس تحقیقات و پیگیری های انجام شده منشا اصلی این ماجرا، یکی از افراد باشگاه تراکتورسازی تبریز بوده که عدد دو را با دست به مربی این تیم نشان داده است و البته با توجه به اختلال در شبکه مخابراتی به دلیل حضور 100 هزار تماشاگر، برخی تماشاگرنماها نیز بی نظمی هایی را ایجاد کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز