آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

مسئولان قدر خدمت در قم را بدانند

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۹:۱۷
کد خبر: ۲۹۱۲۷۶
یکی از مراجع عظام تقلید قم با بیان اینکه خدمت در شهر قم توفیق عظیمی می‌خواهد گفت: قدر این توفیق را بدانید و فعالیت در حریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) سعادتی عظیم است که نباید کوچک شمرده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار با شهردار جدید قم گفت: قم جایگاه بسیار مهم و عظیمی دارد و از این رو باید قدر این جایگاه را دانست و در رشد و عمران آن تلاش کرد.

وی افزود: شغل شما بسیار مهم و حساس است و بدانید که این جایگاه عظیم همواره باید حفظ شود و از این رو در راستای خدمات رسانی مطلوب گام بردارید.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تصریح کرد: در خصوص مسائل شهری و کمک به حوزه‌های علمیه بکوشید و شهرداری می‌تواند در این عرصه نقش بسزایی داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت در شهر قم توفیق عظیمی می‌خواهد گفت: قدر این توفیق را بدانید و فعالیت در حریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) سعادتی عظیم است که نباید کوچک شمرده شود.

وی افزود: قدر لحظه لحظه فرصت‌ها را بدانید و قدر خود را بدانید و تا جایی که می‌تواند در خدمت رسانی به مردم بکوشید.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به خدمات گسترده سقائیان‌نژاد در شهرداری اصفهان گفت: شما هم در مقام علمی و هم عملی اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اید که باید همان خدمات را در شهر کریمه اهل بیت(ع) نیز به کار ببرید.

این مرجع تقلید افزود: قم نیازمند مدیران توانمند است و اگر این مدیران توانمند با اخلاص عمل کنند، قطعا مورد رضایت امام عصر(عج) قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز