دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم خبرداد

برگزاری ۱۲۰ برنامه تفسیری در قالب اساتید در استان‌ها

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۲۸۳۶
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بهترین‌های حوزه علمیه با اعزام به استان‌های مختلف کشور جلسات تفسیری برگزار کردند که با استقبال خوبی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام سید مرتضی میرکتولی در مراسم تکریم و تجمیع گزارش سفر مفسران قرآن کریم به استان‌ها در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان امسال بهترین‌های حوزه علمیه با اعزام به استان‌های مختلف کشور در جایگاه تبیلغ دین کاری بزرگ کردند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در استان‌ها افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در استان‌های مختلف، اساتید مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در استان‌ها حضور یافتند که منشأ برکاتی بودند و گزارش‌های واصله نیز مؤید آن است.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم بیان داشت: اساتید مجمع عالی تفسیر قرآن کریم به ۳۰ استان کشور اعزام شدند که ائمه جمعه و جماعات و نیز نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از این اقدام استقبال کردند.

وی بیان داشت: امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز تقاضا دارند که اساتید مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در طول سال در این مراکز حضور داشته و مباحث تفسیری را برای دانشجویان بیان کنند.

حجت الاسلام میرکتولی ادامه داد: دستاوردهای اعزام اساتید مجمع عالی تفسیر قرآن کریم به استان‌ها، خارج از تصور ما بوده که امیدواریم این طرح با حمایت‌های آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله مقتدایی و دیگر بزرگان حوزه علمیه ادامه یابد.

وی از برگزاری ۱۲۰ برنامه تفسیری در قالب اساتید در استان‌ها خبر داد و گفت: مباحث معرفت شناسی، موضوعات عالی قرآنی، نقد نظریات ضد دینی نیز برای دانشجویان و فرهیختگان برگزار شد که  این جلسات تفسیر در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی  استانی نیز انعکاس خوبی داشته است.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در پایان عنوان کرد: امیدواریم که اعزام اساتید تفسیر به استان‌های کشور گامی در جهت توجه بیشتر به تدبر و مفاهیم قرآن کریم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز