مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم

دلسوزان فرزندان قم اجازه ندهند فرصت سرمایه گذاری استان از دست برود

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۳۰۵۲۸۳
دلسوزان  فرزندان قم اجازه ندهند فرصت سرمایه گذاری استان از دست برود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم تاکید کرد؛ دلسوزان مردم و جوانان قم نباید اجازه دهند فرصت سرمایه گذاری قم از دست برود تا فرزندان آینده این شهر ما را سرزنش کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم:

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی و در حال اجرا و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه با اشاره به فضای ایجاد شده در دوران پسا تحریم کشور اظهارداشت: سرمایه گذاران خارجی و داخلی از مدت ها قبل شرایط مناطق کشور را برای سرمایه گذاری بررسی  و حتی متقاضیانی از کشور چین و سایر کشورها به قم آمده اند.

وی با بیان اینکه همین امروز سرمایه گذارانی قم را انتخاب می کنند ولی بدلیل محدودیت زمین و سایر مشکلات به استان های مجاور می روند افزود: سرمایه گذارانی از سایر کشورهای خارجی بدنبال ورود به بازار تولید و صنعت کشور هستند، و در جایی حضور پیدا می کنند که مشکلی در زمینه زیر ساخت ها نداشته باشد.

مهندس طیبی نژاد با بیان اینکه سرمایه گذار منتظر و معطل فعالیت های فردای ما نمی ماند بیان داشت: او می آید تا ببیند دیروز و امروز،  ما برای صنعت و تامین زیر ساخت ها چه کرده ایم. و بدنبال بستر مناسب ایجاد واحد صنعتی است.

وی اضافه کرد: استان قم در طول سال های زیادی در بخش صنعت و تولید و سرمایه گذاری محروم و مظلوم واقع شده و امروز زمان احقاق این حق است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم ادامه داد: در شرایط پسا تحریم، شرایط ویژه استان قم همچون نزدیکی به تهران و حضور گسترده سرمایه گذار به قم افق روشنی در پیش روی صنعت استان قرار داده است که با حمایت مسوولان استان و دولت تدبیر و امید باید فازهای توسعه ای، آب، برق و گاز مورد نیاز متقاضیان تامین گردد، در غیر این صورت استان های همجوار ما همچون گذشته این فرصت ها را از ما می گیرند.

وی با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک آن را فرصتی مناسب برای جلب نظر مسوولان به ظرفیت های قم عنوان و یادآور شد: یک زمانی دوره طلایی سرمایه گذاری در کشور وجود داشت که قم از این موهبت بی بهره ماند، وبا توجه به شرایط پیش رویمان امروز دلسوزان  مردم و جوانان قم نباید اجازه دهند این فرصت از دست برود تا فرزندان آینده قم  مارا سرزنش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز