فرمانده انتظامی استان قم:

ارتباط پلیس قم با جامعه رسانه‌ای فراسازمانی است

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵:۵۵
کد خبر: ۳۰۸۵۶۱
ارتباط پلیس قم با جامعه رسانه‌ای فراسازمانی است
فرمانده انتظامی استان قم گفت: ارتباط پلیس قم با جامعه رسانه‌ای، یک ارتباط فراسازمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، سردار کاظم مجتبایی ضمن بازدید از خانه مطبوعات استان قم، در جلسه تعاملی با عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی استان قم، اظهار کرد: همه ما یک هدف مشترک داریم که آن دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه پلیس، عکاسان و دیگر اقشار جامعه هر یک مسئولیت و وظیفه مشخصی دارند، عنوان کرد: هدف همه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، پس ابتدا باید به خوبی آن را شناخته و به منظور تحقق این امر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه در مسیر رسیدن به هدف مشترک، باید موضوعات شخصی و خودرأیی را کنار گذاشت، افزود: در دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف مشترک، ممکن است سختی‌ها و مشکلات مختلفی برای انسان ایجاد شود که باید استقامت و حوصله داشته و آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود، نیروی انتظامی را تنها نهادی در کشور دانست که هنوز شهید تقدیم می‌کند و گفت: ناجا بیش از 40 مأموریت رسمی دارد و هزاران نفر در این نیرو در عرصه‌ها و ابعاد مختلف تلاش و خدمتگذاری می‌کنند.

وی در ادامه بر کنترل احساسات درونی و رعایت قوانین اجتماعی، انسانی و اخلاقی توسط افراد جامعه و به خصوص پلیس، خبرنگاران و عکاسان تأکید و خاطرنشان کرد: اگر بی‌نظمی، بی‌توجهی یا موضعی برای شخصی به وجود می‌آید، نباید آن را به تمام جامعه فهیم خبری و یا تمامی کارکنان نهاد مقدسی مانند نیروی انتظامی تعمیم داد.

فرمانده انتظامی استان قم ارتباط و تعامل پلیس قم با جامعه رسانه‌ای را فراتر از مسئولیت‌های قانونی و فراسازمانی و در قالب دوستی و رفاقت عنوان کرد و گفت: این قبیل جلسات و نشست‌ها برای فرماندهی انتظامی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است و دریافت نظرات شما، پلیس را در هرچه بهتر انجام دادن وظایف و مسئولیت های خطیرش یاری می‌کند.

 

مجتبایی با بیان اینکه پلیس قم خالصانه و مظلومانه در خدمت جامعه است، ابراز امیدواری کرد: در کنار هم و پشتیبان هم برای رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های آن گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز