مهدی زاده:

برای کسب عنوان قهرمانی آسیا محتاج دعای مردم هستم

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۶:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۳۲۹
کاراته کای قمی تیم ملی با بیان این که باشگاه یاسین پیشروی قم تمامی هزینه های مالی وی را تقبل می کند و وی قدردان این باشگاه است گفت: برای کسب عنوان قهرمانی آسیا محتاج دعای مردم هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر مهدی زاده اظهار داشت: از روز جمعه این هفته در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن روی تاتامی می رویم و امیدوارم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: ژاپن مهد کاراته است و طبیعی است که کاراته ژاپن جدی ترین حریف ما برای کسب قهرمانی آسیا است و به طور معمول در دوره های پیشین مسابقات قهرمانی آسیا قهرمانی بین ایران و ژاپن تقسیم شده که البته سهم ژاپنی ها بیشتر بوده است.

 کاراته کای قمی تیم ملی گفت: سال گذشته توانستم مدال طلای بازی های آسیایی را به دست بیاورم و حالا انگیزه زیادی دارم که در مسابقات قهرمانی آسیا هم مدال طلا بگیرم البته حریفان من از شرق آسیا حریفان قدرتمند و خوبی هستند.

مهدی زاده بیان کرد: برای کسب عنوان قهرمانی آسیا محتاج دعای مردم هستم و امیدوارم تیم ملی ما که یکی از بهترین تیم های ملی ادوار کاراته ایران است بتواند سربلند به کشورمان بازگردد.

وی درباره  قرار گرفتن تحت پوشش مالی باشگاه یاسین پیشرو تصریح کرد: مسائل مالی همواره یکی از دغدغه های قهرمانان است و با نظر مثبتی که استانداری قم و باشگاه یاسین پیشرو داشتند مقرر شد این باشگاه هزینه های من را متقبل شود.

کاراته کای قمی تیم ملی خاطرنشان کرد: از نگاه مثبت استاندار قم و باشگاه یاسین پیشرو به مدال آوران تشکر می کنم و امیدوارم دغدغه همه قهرمانان ما که تلاش زیادی برای اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی انجام می دهند رفع شود.

مهدی زاده گفت: از حمایت یاسین پیشرو قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم نماینده سربلندی برای این باشگاه در میادین مختلف باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز