استاندار قم تاکید کرد

توجه به اصل امانتداری در انتقال وقایع دفاع مقدس

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۱:۳۶
کد خبر: ۳۱۳۸۴۵
توجه به اصل امانتداری در انتقال وقایع دفاع مقدس
استاندار قم با اشاره به فراز و فرودهای جنگ هشت ساله تحمیلی، بر ضرورت توجه به اصل امانتداری در انتقال وقایع و پیام دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سیدمهدی صادقی استاندار قم در دیدار سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی بر تلاش برای خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اینکه دوره مدیریت‌ها بسیار سریع می‌گذرد، بر ضرورت تلاش برای بهره‌مندی از این فرصت برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: آنچه برای افراد باقی می‌ماند، خدمت بی‌منت و جلب رضایت حق تعالی است.

صادقی با اشاره به رویکردهای انقلاب اسلامی در زمینه پیام‌رسانی فرهنگ صحیح و سبک زندگی دینی، نظارت مردم بر عملکرد مسئولان را مورد توجه قرار داد و افزود: عمل و گفتار مسئولان باید مطابق با مبانی اسلامی باشد.

وی نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید را در راستای آشنایی با مجاهدت‌هایی که سبب پایداری انقلاب شده است، ضروری دانست و تصریح کرد: در انتقال وقایع و تاریخ دفاع مقدس و همچنین نقش افراد در این رویداد مهم ملی تاریخی به نسل آینده باید اصل امانتداری را رعایت کنیم.

سرهنگ حسینی، مدیرکل نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مرکز و همچنین روند اجرای پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز