شهردار قم:

برخی زیرساخت‌های حرکت‌های فرا ملی در شهر قم فراهم نیست

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۵:۰۸
کد خبر: ۳۱۵۵۴۲
برخی زیرساخت‌های حرکت‌های فرا ملی در شهر قم فراهم نیست
شهردار قم با اشاره به اینکه جایگاه بین‌المللی شهر قم در مدیریت شهری مورد توجه قرار نگرفته است گفت: برخی از زیرساخت‌های حرکت‌های فراملی در شهر قم فراهم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس جامعه المصطفی‌ العالمیه با تاکید بر اینکه بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهر قم رقم خورده است تصریح کرد: برکات و نتایج جامعه المصطفی در سال‌های آینده به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه بین‌المللی شهر قم در مدیریت شهری مورد توجه قرار نگرفته است تصریح کرد: برخی از زیرساخت‌های حرکت‌های فراملی در شهر قم فراهم نیست.

شهردار قم به برخی از مشکلات موجود در این شهر اشاره کرد و گفت: قم باید در سرویس‌دهی به 20 میلیون زائر از امکانات و ظرفیت‌های مختلف ملی استفاده کند و تحقق این امر نیازمند نگاه‌های فراملی است.

وی با بیان اینکه تولید علم می‌تواند دستاوردهای اقتصادی مختلفی برای شهر قم داشته باشد تاکید کرد: ظرفیت‌های مناسبی در شهر قم وجود دارد که در مدیریت شهری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. یکی از این ظرفیت‌ها مراجع تقلید و ارتباط غیر مستقیم و موثر آن‌ها با شهروندان قمی است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در رفع مشکلات شهری باید به ریشه آن‌ها توجه داشته باشیم ادامه داد: اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری بر اساس اهمیت آن‌ها برنامه‌ریزی شده و تاکنون اقدامات و تمهیدات گسترده‌ای برای رفع مشکلات شهری قم انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز