معاون اجتماعی انتظامی استان قم:

فیلم داستانی «شکست» تولید می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۹:۲۹
کد خبر: ۳۱۸۹۳۱
فیلم داستانی «شکست» تولید می‌شود
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم از آغاز پیش تولید فیلم داستانی «شکست» به تهیه کنندگی این معاونت از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد صادقی در تشریح این خبر اظهار کرد: فیلم داستانی شکست با موضوع پیشگیری از سرقت و آموزش راهکارهای مقابله با این آسیب اجتماعی در قالب یک داستان اجتماعی ساخته می‌شود.

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم که قرار است از شبکه استانی نور سیمای مرکز قم پخش شود بر عهده معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوده و مسئولیت کارگردانی آن نیز بر عهده محمد ابراهیمی است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از مراحل مهم ساخت این فیلم، شناسایی و انتخاب بازیگران است عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت هنرمندان داخل استان از آقایان و بانوان علاقمند به حرفه بازیگری دعوت می‌شود، آمادگی خود را با ارسال مشخصات نام و نام خانوادگی به سامانه به‌صورت پیام کوتاه به شماره 09217023918 اعلام کنند.

صادقی افزود: تست‌بازیگری افراد علاقمند از 27 شهریور ماه جاری به مدت دو هفته در فرهنگسرای جوان استان انجام خواهد شد تا افراد توانمند در نقش‌های مختلف، شناسایی و انتخاب شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز