روزانه بیش از ۵ هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم پذیرش می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۸۹۶۱
روزانه بیش از ۵ هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم پذیرش می شوند
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از پذیرش روزانه بیش از پنج هزار بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، داود علیمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد بیمار تحت پوشش تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی به مراکز ملکی تامین اجتماعی شامل بیمارستان امام رضا (ع)، پلی کلینیک بوعلی، دی کلینیک دکتر غرضی و پلی کلینیک 22 بهمن مراجعه می کنند.

وی با اشاره به حضور بیش از 107 پزشک عمومی و متخصص در مراکز تابعه برای ارائه خدمت به مراجعین اظهار داشت: نوبت گیری در مراکز درمانی برای دریافت خدمت به روش غیر حضوری و از طریق سیستم گویای مراکز با 13 خط تلفن انجام می شود که با توجه به تعداد مشخص خدمت توسط پزشکان، به طور میانگین در بخش سرپایی قادر به ارائه خدمت به پنج هزار درخواست هستیم.

وی در ادامه افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی علاوه بر مراکز درمانی تامین اجتماعی می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان فرانشیز به بیش از 750 مرکز درمانی طرف قرارداد در سطح شهر برای دریافت خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی مراجعه کنند.

علیمحمدی گفت: در حال حاضر تعداد 45 پزشک عمومی، 11 متخصص قلب، 2 متخصص عفونی ، پنج متخصص اورتوپدی، 6 جراح عمومی، چهار متخصص مغز واعصاب، 2 متخصص چشم، هفت متخصص داخلی، چهار متخصص دندانپزشکی، هفت متخصص زنان و زایمان، هفت متخصص کودکان، 2 متخصص گوش وحلق وبینی، چهار متخصص بیهوشی و یک روانپزشک در کنار سایر کادر درمانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی به بیماران خدمات ارائه می نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز