معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:

تمام مناطق برای آغاز تحصیلی جدید آماده سازی شده است

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۱:۴۰
کد خبر: ۳۱۹۳۵۵
تمام مناطق برای آغاز تحصیلی جدید آماده سازی شده است
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اجرای طرح تحول خطوط اتوبوسرانی را از جمله اقدامات مهم برای مهرماه برشمرد و گفت: تمامی مناطق برای آغاز تحصیلی جدید آماده سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان درباره فعالیت‌های این معاونت گفت: محور‌های مهمی برای آماده سازی شهر، خیابان‌ها، شوارع و معابر برای مهر ماه در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطرنشان کرد: عمده بحث‌ها در دو حوزه اتوبوسرانی و نظارت بر سرویس مدارس و آماده سازی و خط‌کشی خیابان‌ها است که سعی شده در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی به اجرای طرح تحول خطوط اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: طرح تحول خطوط اتوبوسرانی برای سهولت در رفت و آمد شهروندان به اجرا در آمده و برای مهر ماه این خطوط نهادینه می‌شود و در این صورت می‌توانیم پوشش وسیع‌تری برای شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به دیگر مزایای این طرح افزود: سازمان اتوبوسرانی زمان تعطیلی مدارس را جویا شده است و در همان زمان اتوبوس‌ها به حوالی مدارس می‌روند تا دانش آموزان بتوانند با هزینه کمتر و امنیت بیشتر به مقصد برسند.

قاری قرآن با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم بحث نظارت بر سرویس مدارس است، اظهار کرد: در حوزه تاکسی‌رانی و نظارت بر سرویس‌های مدارس در جلسه‌ای مباحثی بین آموزش و پروش و سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در راستای نظارت بهتر و دقیق‌تر صورت گرفته و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای شروع کار را داریم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم به آسفالت کردن خیابان‌ها و معابر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمران هم آسفالت و خط کشی معابر انجام شده است و همینطور رنگ‌آمیزی جداول نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی به آماده سازی شهر برای استقبال از ماه مهر اشاره و تصریح کرد: تقریبا همه اقدامات انجام شده تا وارد سال تحصیلی جدید شویم و با کمک شهروندان بتوانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز