معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

رسانه‌ها پا به‌پای پلیس در گسترش امنیت تلاش می‌کنند

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۲۴۰۰۲
رسانه‌ها پا به‌پای پلیس در گسترش امنیت تلاش می‌کنند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم گفت: امروز یکی از میدان‌های مهم جنگ نرم، جنگ رسانه‌هاست، بنابراین سیاست‌گذاری رسانه‌ها باید در مسیر حمایت از منافع ملی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد صادقی امروز در نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: امروزه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در بین سایر رسانه‌ها از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، مطبوعات و رسانه‌ها باید در نقل اخبار صادق و به دور از منظورهای خاص باشند و دنبال شهرک، فروش بیشتر و اهداف خاص شخصیتی و گروهی نباشند.

وی بیان کرد: امروز یکی از میدان‌های مهم جنگ نرم، جنگ رسانه‌ها است، بنابراین سیاست‌گذاری رسانه‌ها باید در مسیر حمایت از منافع ملی باشد و اصحاب رسانه باید با هوشیاری کامل، ضمن انجام رسالت خطیری که بر عهده‌ دارند، دروازه‌بانی اخبار را مدنظر قرار دهند.

صادقی ابراز کرد: ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت در جامعه می‌شود. انتشار اخبار با محتوای پیشگیری، آموزش، اطلاع‌رسانی اثرگذار است و می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در مسیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی بهره گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران مسئولان عرصه اطلاع‌رسانی صحیح و خدمت به ملت سرافراز ایران اسلامی بوده و چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه بوده و به‌عنوان دیده‌بان باید در تلاش برای اطلاع‌رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها بکوشند.

صادقی افزود: بدون تردید در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی، مردم بخشی از امنیت و آسایش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران فهیم و متعهد رسانه‌ها در انعکاس هوشمندانه، واقع‌بینانه و واقع‌گرایانه حوادث و رخدادها می‌دانند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا گفت: با توجه به در پیش بودن این هفته ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات رسانه‌ای هفته ناجا در سنوات گذشته بر ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در راستای اهداف برنامه‌های هفته ناجا تأکید می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌زبانی در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده و همواره در این مسیر تلاشی مضاعف داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز