استاندار قم:

عزت و قدرت کنونی با خون شهیدان کسب شده است

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۷:۵۳
کد خبر: ۳۲۶۴۸۱
عزت و قدرت کنونی با خون شهیدان کسب شده است
استاندار قم گفت: عزت و قدرت کنونی به دلیل خون شهیدان بزرگواری است که از همه داشته‌های خود گذشتند و آرامش را به کشور هدیه کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید ستار یکه‌زارع که در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از خانواده شهید و مردم قم اظهار کرد: خانواده شهید یکه‌زارع در اصل میزبان ما هستند و ما مهمان این بزرگواران بوده و قم خانه شما است و قمی‌ها افتخار پذیرایی از فرزند شما را در شهر خودشان دارند.

وی افزود: امروز ما در کنار این شهید بزرگوار عهد می‌بندیم که راه آنها را ادامه دهیم زیرا شهیدان چراغ راه هستند و هیچ‌گاه خاموش نخواهند شد.

استاندار قم یادآور شد: عزت و قدرت کنونی به دلیل خون شهیدان بزرگواری است که از همه داشته‌های خود گذشتند و آرامش را به کشور هدیه کردند.

حجت‌الاسلام عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم نیز در این مراسم بیان کرد: خانواده این شهید بدانند درست است که فرزند شما در دانشگاه قم آرمیده است اما او استاد ما در این مکان است، زیرا ستار یکه‌زارع استاد درس دفاع از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما داده است و این واحد درسی را آموزش می‌دهد و امروز دانشجویان این دانشگاه با این شهید بزرگوار عهد می‌بندند که تا آخرین نفس این درس شما را فراموش نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان در این کشور هیچ‌گاه فراموش نخواهند شد و تا ابد نام و یاد این عزیزان در دل هر ایرانی خواهد ماند، زیرا آنها با خون خود این کشور را نگاه داشتند و ما هر چه داریم به خاطر از خود گذشتگی این عزیزان است.

رئیس دانشگاه قم افزود: دانشگاه قم با عطر پیکر این شهید بزرگوار عطر‌آگین شده است و این افتخار در این دانشگاه ثبت شد که میزبان پدر و مادری باشیم که بیش از 30 سال در انتظار بودند تا از سرنوشت فرزند خود آگاه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز