مدیر امور شعب موسسه مالی اعتباری کوثر استان قم:

قم به عنوان شهر الکترونیک کوثر انتخاب شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۵:۲۴
کد خبر: ۳۲۷۵۲۲
قم به عنوان شهر الکترونیک کوثر انتخاب شد
مدیر امور شعب موسسه مالی اعتباری کوثر استان قم گفت: قم به عنوان شهر الکترونیک کوثر به صورت پایلوت انتخاب شد تا بتوانیم برنامه‌ها و خدمات نوین بانکی را ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم مسعود قدسی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارشناسان فناوری موسسه اعتباری کوثر با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: دومین همایش فناوری موسسه کوثر در استان قم به مدت سه روز برگزار شد که هدف اصلی این همایش این است که نام مقدس کوثر را بتوانیم در عرصه رسانه الکترونیک و مجازی گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار و ایجاد فعالیت‌های بانکداری الکترونیک بتوانیم خدمات نوین را در راستای جلب رضایت مشتریان انجام دهیم.

مدیر امور شعب موسسه مالی اعتباری کوثر استان قم با اشاره به نتیجه همایش فناوری موسسه کوثر گفت: در این همایش قم به عنوان شهر الکترونیک کوثر به صورت پایلوت انتخاب شد تا بتوانیم برنامه‌ها و خدمات نوین بانکی را ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: در این همایش پنج نرم‌افزار جدید رونمایی شد، نتیجه این رونمایی بسترسازی جدید برای خدمات هر چه بیشتر، مناسب‌تر و آسان به مشتریان است.

اقدسی پرداخت تسهیلات الکترونیکی موسسه را از جمله خدمات نرم‌افزاری این موسسه ذکر کرد و افزود: با ارائه این خدمت بدون اینکه مشتری نیازی به رجوع به شعبه داشته باشد، می‌تواند به صورت اینترنتی و الکترونیک تسهیلات خود را دریافت کند و از هدر رفتن زمان وی جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله فعالیت‌ها بوده که مانند گذشته به صورت بدون کارمزد در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

مدیر امور شعب موسسه مالی اعتباری کوثر استان قم ابراز کرد: امیدواریم با استفاده رهنمودهای مراجع ره توشه‌ای برای خدمت صادقانه‌تر به مردم برداریم؛ مدیرعامل موسسه همیشه تاکید می‌کند مبادا توسط کارکنان خدشه‌ای به این نام وارد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز