دایی:

تلاش می‌کنیم صبا به جایگاه واقعی خود برسد

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۴:۳۲
کد خبر: ۳۳۳۶۶۸
تلاش می‌کنیم صبا به جایگاه واقعی خود برسد
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سایپا بازیکنان با تجربه زیادی دارد و من فکر می‌کنم که فردا بازی بزرگی با این تیم باید برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: یک بازی بزرگ دیگر فردا مقابل سایپا داریم، این بازی برای ما خیلی مهم است، سایپا تیم بسیار خوبی است، جلالی مربی بسیار با دانشی است، ضمن اینکه این تیم بازیکنان بزرگی دارد و بازی سختی در پیش داریم.

دایی افزود: بازیکنان سایپا بسیار با تجربه هستند و این کار ما را سخت می‌کند، در این چند روز به خوبی تمرین کرده‌ایم و باشگاه امکانات را فراهم کرده‌ تا فقط به فوتبال فکر کنیم، باید از موسوی و هواپیمایی زاگرس کمال تشکر را کنم که شرایطی پیش آوردند تا با آرامش کار کنیم، تلاش می‌کنیم صبا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در مورد برنامه فشرده لیگ و تعطیلی دوباره لیگ بعد از بازی‌های شنبه، ابراز کرد: مطمئنا تعطیلات لیگ تا الان خوب بود و از نظر بدنی خودمان را بالا آوردیم و از این به بعد تعطیلات روی روند تیمی ما تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توانیم در این مدت مسابقه رسمی انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با انجام تمرینات مناسب کار را پیش ببریم و با هماهنگی باشگاه می‌خواهیم یک اردوی خوب تشکیل بدهیم که البته این مساله به نظر مالک باشگاه صبای قم هم بستگی دارد.

وی یاد آور شد: بدون شک تمرینات را ادامه می‌دهیم و باید تیم را در شرایط آرمانی نگه داریم و این مساله به معنی تمرینات بدنسازی نیست و باید با انجام بازی‌های دوستانه خوب خلاء مسابقات رسمی را پُر کنیم.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار کرد: قاسم دهنوی را به خاطر رای کمیته انضباطی نداریم و فکر می‌کنم در حق دهنوی و باشگاه صبا ظلم شد، همه در تلویزیون دیدند چه اتفاقی رخ داد و این بازیکن خوب را در بازی قبل و مسابقه فردا به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، فراهانی و هاشم بیک‌زاده هم مصدوم هستند، سعی می‌کنیم جای خالی آنها را به خوبی پر کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه تیمش در بیرون از خانه پیروز نشده، تصریح کرد: دلیل این مساله مشخص است و سه چهار روز مانده به لیگ تیم تشکیل شده و تمرین خاصی از نظر بدنی نکرده بودیم و 60 تا 70 درصد تیم را عوض کردیم و نیاز به زمان داشتیم تا شکل بگیریم.

وی تاکید کرد: با گذشت زمان از لحاظ بدنی وتاکتیکی به بهبود رسیدیم ولی خیلی وقت است بیرون از خانه پیروز نشده‌ایم و امیدواریم فردا به پیروزی برسیم تا این طلسم شکسته شود و توانایی داریم که داخل و خارج از خانه پیروز شویم، با احترام به حریفان ما تا کنون خوب کار کرده‌ایم، حالا هم خوب تمرین می‌کنیم و صبا می‌تواند خود را بالای جدول حفظ کند و فصل آینده سهمیه آسیایی بگیریم.

دایی در مورد اینکه فردا هم از محمد قاضی به عنوان مهاجم هدف استفاده کنید، بیان کرد: باید برای شرایط بازی صبر کنیم و ببینم شرایط چطور رقم می‌خورد، قاضی مهاجم حرفه‌ای است و توانش را نشان داده و می‌توانیم بیش از آنها از او استفاده کنیم و محمد از نظر اخلاقی نمونه است و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز