مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم:

ساماندهی ورودی های شهرجزو برنامه های اصلی راه و شهرسازی استان

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۲:۵۷
کد خبر: ۳۳۹۶۸۷
ساماندهی ورودی های شهرجزو برنامه های اصلی راه و شهرسازی استان
مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم گفت: راه و شهرسازی همواره جز دستگاه های برتر استان بوده و در ساماندهی ورودی های شهر که شاید اصالت اصیل خود را نداشته اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی امروز  در جلسه تودیع مدیر کل راه و شهرسازی استان قم و معرفی سرپرست اداره کل گفت: در این دوره با وجود اینکه مشکلات مالی وجود داشت اما سعی کردیم تا بتوانیم پروژه ها را دنبال کرده و اقدامات را انجام دهیم.

وی گفت: با تغییر مدیریت کارها به طور طبیعی انجام می شود و امیدواریم که در این دوره نیز شاهد شکوفایی امر در کارها باشیم.

معاون استاندار قم و مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم به ادغام دو اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: ادغام این دو اداره کل تاثیرات بسیاری داشت و موجب توسعه و عمران کشور شد.

بهشتی ابراز داشت: بیش از 50 درصد اعتبارات و پروژه های استانها در این اداره صرف می شود و با توجه به ویژگی هایی که قم در بش راه دارد و از نظر اینکه قم کلانشهر است و در توسعه رشد چشمگیری داشته است وظیفه راه و شهرسازی را سنگین تر می کند.

وی تاکید کرد: راه و شهرسازی همواره جز دستگاه های برتر استان بوده و در ساماندهی ورودی های شهر که شاید اصالت اصیل خود را نداشته اقدامات خوبی انجام داده است.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم افزود: توسعه حمل و نقل ریلی امری سنجیده است و در کل کشور پیگیری در استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص آن اتفاقات خوبی در صنعت ریلی این استان انجام شده است.

وی گفت: هماهنگی های خوبی در میان ادارات استان وجود دارد که این هماهنگی ها روز به روز در حال گسترش است و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز