مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی مطرح کرد

دنبال تحقق آرمان های ناب علامه طباطبایی هستیم

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۴:۲۳
کد خبر: ۳۴۱۱۱۵
دنبال تحقق آرمان های ناب علامه طباطبایی هستیم
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: فعالیت‌های این دارالقرآن به احیا امر تفسیر قرآن کریم و تربیت طلاب و فضلا در مباحث تفسیری قرآن کریم اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به حضور گسترده مفسران قرآنی از برنامه‌های این دارالقرآن بیان کرد: اکثر دارالقرآن‌ها بیشتر به امر حفظ اهتمام دارند و این در حالی است که در دارالقرآن علامه طباطبایی اهتمام به امر تفسیر جدی است.

وی بیان کرد: در دارالقرآن امام علی(ع) نیز توفیق خدمت دارم ولی این دارالقرآن در سطح کشور فعالیت‌‌های کثیری داشته و بزرگترین مسابقات قرآن را هفته آینده برگزار خواهد کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: فعالیت‌های این دارالقرآن به احیا امر تفسیر قرآن کریم و تربیت طلاب و فضلا در مباحث تفسیری قرآن کریم اختصاص دارد.

وی بیان کرد: به حمدالله این توفیق را یافته‌ایم که علاوه بر برگزاری همایش‌های متعدد قرآنی، از جلساتی که با حضور اساتید و مراجع تقلید در این بیت برگزار می‌شود بهره مند شویم.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر به توفیقات روز افزونی دست یافته و هرچه بیشتر تلالو قرآنی و تفسیری این بیت شریف را شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز