آیت‌الله صافی گلپایگانی:

راهپیمایی اربعین صلابت ایمان و قوت اراده شیعه را به رخ جهانیان کشید/ تقدیر از میزبانی ملت عراق

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۴:۲۶
کد خبر: ۳۴۶۵۶۰
یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی از حضور میلیونی و باشکوه عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی تقدیر کرد و این حضور را نشانگر صلابت ایمان و قوّت اراده آنان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: درود و تحیّت خالصانه‌ حقیر به شما که جان، مال و تمام تلاش خود را در خدمت به اهل بیت‌ علیهم‌السلام و بزرگداشت شعائر الهی فدا می‌کنید را پذیرا باشید. شما با حضور بی‌نظیرتان در روز اربعین، شدّت ولایتمداری و محبّت نسبت به اهل بیت علیهم السلام و آمادگی خویش برای ایثار هستی گرانبهای خود برای حفظ دین و شعائر الهی از مکر خیانتکاران را نشان دادید.

در ادامه این پیام آمده است: موقف شما در روز اربعین، صلابت ایمان و قوّت اراده‌‌تان را به رُخ جهانیان کشید و با گرامیداشت این روز الهی، ثابت کردید که صادقانه در دفاع از ولایت اهل بیت و دوستی و عمل به دستورات آن بزرگواران، در ادامه راهی که حضرت سید الشهدا(ع) با فریاد «هیهات منا الذلة» اعلام کرد، پیش می‌روید. درود خدا بر شما که با حضور باشکوه و میلیونی و با پای پیاده از شرق و غرب؛ دور و نزدیک در کربلای معلّی حماسه‌ای بزرگ آفریدید.

در این پیام تصریح شده است: از شما و مخصوصاً از ملّت بزرگوار عراق که از دوستداران اهل البیت علیهم السلام پذیرایی خوبی به عمل آوردند تقدیر و تشکّر می‌کنم و بدانید همه این توفیقات از جانب خداوند متعال است؛ گوارا باد بر شما این نعمت بزرگ. از خداوند متعال مسئلت دارم که این خدمت، سخاوت و بخشندگی شما را با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج)، به احسن وجه قبول فرماید که در واقع با این حضور انبوه و عظیم، قلب غمدیده‌ آن حضرت را مسرور کرده و با حضرت فاطمه زهرا، امیرالمؤمنین و سائر ائمه معصومین علیهم السلام همدردی کردید؛ خداوند متعال به شما بهترین پاداش‌ها را عطا فرماید و ما را در ثواب جهاد، خدمت و ایثاری که کردید شریک نماید چرا که نیّات ما با شماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز