مدیرکل هم‌اندیشی بنیاد ملی نخبگان:

طرح دوست علمی به دنبال گسترش ارتباط میان دانش‌آموزان و استعدادهای برتر است

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۷:۳۱
کد خبر: ۳۴۷۹۱۸
طرح دوست علمی به دنبال گسترش ارتباط میان دانش‌آموزان و استعدادهای برتر است
مدیرکل هم‌اندیشی بنیاد ملی نخبگان بیان داشت: مهمترین هدف دوست علمی این است که بتوانید با استعدادهای برتر استان، ارتباط علمی اما صمیمانه بگیرید و این ارتباط‌ها همواره استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، خانم دکتر نظری در اختتامیه طرح دوست علمی که به همت بنیاد نخبگان استان قم برگزار شد گفت: در ابتدا باید از بنیاد نخبگان استان قم به دلیل برگزاری این طرح قدردانی کنم چرا که توانسته‌اند یک مجموعه علمی قوی را در کنار هم ایجاد کنند.

وی بیان داشت: مهمترین هدف دوست علمی این است که شما بتوانید با استعدادهای برتر استان، ارتباط علمی اما صمیمانه بگیرید و این ارتباط‌ها همواره استمرار داشته باشد.

مدیرکل هم‌اندیشی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: یکی از بحث‌های مهم در این طرح ادامه ارتباط دانش‌آموزان نخبه با استعدادهای برتر است که بتوانند به قله نخبگی برسید.

وی بیان داشت: شما دانش‌آموزان در حال ورود به عرصه نخبگی هستید و باید از هم اکنون در این عرصه فعالیت کردید تا در زمینه نخبگی بتوانید رشد کنید.

دکتر نظری با بیان اینکه باید دید خود را باز کنید گفت: شما دانش‌آموزان باید تلاش کنید تا همواره کارهای خود را به گونه‌ای طراحی کنید که افق دید شما بلند باشد و اگر این اتفاق رقم بخورد، قطعا می‌توانید موفقیت کسب کنید.

مدیرکل هم‌اندیشی بنیاد ملی نخبگان با طرح این سئوال که نخبه کیست؟ گفت: فقط نمی‌توان گفت که نخبه کسی است که درجات علمی را طی کرده باشد، نخبه کسی است که بتواند اقدامات عظیم و نخبگی انجام دهد و چه بسیار کارفرمایانی که در عرصه نخبگی فعال هستند.

وی تصریح کرد: باید استعداد هر فرد شناخته شود و پس از آن تشخیص فرد را در مسیر دقیق قرار داد که طرح دوست علمی در این مسیر گام برمی‌دارد.

دکتر نظری بیان داشت: قم توانسته در برگزاری این دوره به خوبی عمل کند و دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح نیز به خوبی به این امر تاکید داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز