آیت الله سید رضا برقعی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷:۲۸
کد خبر: ۳۵۱۹۳۸
آیت الله سید رضا برقعی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد
آیت الله « سید رضا برقعی مدرس» روز دوشنبه با حضور در فرمانداری قم ، برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله برقعی پس از ثبت نام گفت: حضور افرادی که منسوب به امام راحل و منسوب به جریان اعتدال هستند، در انتخابات لازم است.

وی با بیان اینکه بهترین روش را روش اعتدال می دانیم، افزود: در حال حاضر زمینه برای تربیت این تفکر در نسل جوان با شرکت در کاندیداتوری و همچنین ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات فراهم است.

وی با اشاره به اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم است و شعار جمهوری اسلامی نیز همین است؛ بالاترین مقام باید با انتخاب و رای مردم باشد.

برقعی مدرس با بیان اینکه مجلس خبرگان رابطه ای است برای انتخاب بودن رهبر، گفت: به خاطر تخصصی بودن انتخاب رهبر باید از متخصصان در زمینه انتخاب رهبری استفاده شود و این نقش را مجلس خبرگان ایفا می کند.

وی با اشاره به ویژگی های نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: نمایندگان این مجلس باید آگاه به شرایط زمان ، قدرت شناخت توطئه های بیرونی را داشته باشند و نسبت به اینکه چه شخصیت هایی در این مسئولیت می توانند تاثیرگذار باشند، آگاه باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز