استاندار قم تاکید کرد

ضرورت همگرایی و هم‌افزایی هیئت‌های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۳:۳۸
کد خبر: ۳۵۲۶۵۲
ضرورت همگرایی و هم‌افزایی هیئت‌های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات
استاندار قم در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: همگرایی و هم‌افزایی هیئت‌های نظارت و اجرایی موجب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در همایش روز ملی راهدار، طی سخنانی از تلاش و مجاهدت راهداران در توسعه راه‌ها و افزایش ایمنی حمل و نقل تقدیر کرد.

نماینده عالی دولت در استان حمل و نقل را محور اصلی توسعه دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌ها در حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان قم و قرار گرفتن آن در محور مواصلاتی 17 استان کشور افزود: خدمات راه و شهرسازی و مجموعه‌های زیربط در مواقع ضروری و روزهای پرترافیک بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش حجم فعالیت راهداران در فصل سرما خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد امینی بالای سفرهای مردم در محورهای منتهی به استان قم باشیم.

صادقی در ادامه در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: همگرایی و هم‌افزایی هیئت‌های نظارت و اجرایی موجب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد شد.

استاندار قم فعالیت مسئولان در محور قانون در راستای برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: امانتداری و صیانت از آرای مردم مهمترین وظایف متولیان برگزاری انتخابات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز