مدال جهانی قهرمان تکواندو قم به حرم کریمه اهل‌بیت (س) اهدا شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۳:۵۷
کد خبر: ۳۵۲۷۳۰
مدال جهانی قهرمان تکواندو قم به حرم کریمه اهل‌بیت (س) اهدا شد
ستاره تکواندو استان قم مدال ارزشمند خود از مسابقات نظامیان جهان را به آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، چهره شاخص تکواندو استان قم در دهه اخیر سیدمحمد رفیعی است که بعد از کسب مدال از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2006 همواره در سطح اول تکواندو کشور و در عضویت تیم‌های رده‌های سنی مختلف ملی بوده است.

این تکواندوکار که اکنون عضو تیم لیگ برتری باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم است در ویترین افتخارات و در کارنامه درخشان موفقیت‌های خود از حضور در میادین داخلی و خارجی تکواندو، مدال‌های متنوع جهانی، بین‌المللی، آسیایی و کشوری را دارد.

ستاره تکواندو قم که یکی از شانس‌های کسب سهمیه حضور در بزرگترین رخداد ورزشی جهان در سال 2016 یعنی المپیک ریودوژانیرو نیز محسوب می‌شود اکنون به همراه تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی سوپر لیگ تکواندو ایران به شمار می‌رود.

سیدمحمد رفیعی مهر ماه امسال تنها نماینده ورزش قم در ترکیب کاروان اعزامی نظامیان کشورمان به رقابت‌های رشته‌های مختلف المپیک ورزشی نظامیان جهان در رشته تکواندو بود و سرانجام موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌های معتبر شد.

رفیعی یکی از چهره‌های مطرح و موفق ورزش قم در یک دهه اخیر محسوب می‌شود که از حدود 10 سال پیش که توانست با شایستگی در ترکیب تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی 2006 نوجوانان جهان بدرخشد و مدال طلا را کسب کند، تا کنون همچنان در عرصه قهرمانی موفق است.

این تکواندوکار مطرح در کارنامه افتخارات خود موفقیت‌های متعددی را به ثبت رسانده و چنانچه همچنان این روند رو به پیشرفت را ادامه دهد، نام خود را در بین چهره‌های شاخص ورزش قم تا سال‌های سال به عنوان پرافتخارترین ورزشکار رشته تکواندو به ثبت خواهد رساند.

تکواندوکار توانمند و نام‌آشنای استان قم در ترکیب تیم ملی تکواندو کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به رقابت‌های المپیک ورزشی نظامیان جهان، به عنوان تکواندوکار وزن منهای 74 کیلوگرم به میدان رفت و توانست با کسب مقام سوم، نشان برنز این رقابت‌ها را به موفقیت‌های قبلی خود اضافه کرد.

موفقیت تکواندوکار استان قم در کسب مدال برنز رقابت‌های رشته تکواندو المپیک ورزشی نظامیان جهان در حالی رقم خورد که این دوره از مسابقات دارای گرید دو المپیکی بود و با حضور 229 تکواندوکار از 43 کشور به مدت سه روز به میزبانی شهرمونگ‌یونگ کره جنوبی برگزار شد.

رفیعی در سال‌های اخیر اکثر مدال‌های معتبر خود که از رقابت‌های مهم برون‌مرزی کسب کرده را در اقدامی فرهنگی به سبب نیت خیری که خودش به آن اعتقاد دارد به آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کرده است.

این چهره موفق و پرافتخار تکواندو استان قم عصر امروز نیز در اقدامی ارزشمند و شایسته مدال برنز کسب شده خود از مسابقات نظامیان جهان را در مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس فاطمه حضرت معصومه(س) به کریمه اهل‌بیت (س) اهداء کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز