اردوی ۱۰ روزه صبا در جزیره کیش آغاز شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۵:۰۳
کد خبر: ۳۵۹۳۹۵
اردوی ۱۰ روزه صبا در جزیره کیش آغاز شد
دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در دور برگشت لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تیم رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی صبای قم به مدت 10 روز در جزیره کیش تمرین می‌کند تا بهترین شرایط را برای حضور موفق در دور برگشت بازی‌های جام خلیج فارس به دست بیاورد.

در اردوی آماده‌سازی صبا در جزیره کیش خبری از ابوالقاسم دهنوی و هاشم بیک‌زاده نیست زیرا دهنوی رسماً در لیست فروش باشگاه صبا قرار گرفته و بیک‌زاده نیز در گوشه و کنار صحبت‌هایی مبنی بر جدایی از صبا و رفتن به یک تیم دیگر لیگ برتری کرده است.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم در اردوی جزیره کیش به دو بخش اختصاص یافته، بازیکنان در یک نوبت به سالن وزنه می‌روند و به کارهای آمادگی جسمانی می‌پردازند و در بخش دیگری از تمرینات نیز، کار با توپ و تاکتیک‌های تیمی مرور می‌شود.

صبایی‌ها در مدت بیش از یک‌ هفته‌ای که در جزیره کیش حضور دارند علاوه بر تمرین به بازی تدارکاتی نیز خواهند پرداخت اما هنوز حریف آنها برای انجام بازی دوستانه مشخص نیست و بستگی به تیم‌هایی دارد که به جزیره کیش می‌روند و در این جزیره اردو می‌زنند.

اردوی صبا در جزیره کیش در حالی برگزاری شده که این تیم قرار است بعد از بازگشت خود و پیش از حضور در ادامه دیدارهای نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یک تورنمنت دوستانه با حضور تیم‌های مطرحی همچون پرسپولیس، سایپا و ذوب‌آهن حضور یابد، تورنمنتی که با عنوان جام شهدا در روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.

صبای قم در 13 هفته باقی مانده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید 6 دیدار خانگی و هفت مسابقه خارج از خانه برابر حریفان برگزار کند در حالی که دیدارهای خانگی صبای قم با تیم‌های راه‌آهن تهران، استقلال‌صنعتی خوزستان، پرسپولیس تهران، سایپا تهران، سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز