رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

برنامه های دهه فجر مردمی برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۳۰۱۶
برنامه های دهه فجر مردمی برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت میدان مطهری تاکید داریم که راهپیمایی مردم قم از این میدان آغاز و تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نصرت‌الله لطفی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در سالن امام جواد(ع) استانداری قم، به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری در 19 دی ماه اشاره کرد و گفت: این دیدار هر ساله برگزار می شود که به حول و قوه الهی هر ساله باشکوه تر برگزار می شود.

وی افزود: کاروانی که امسال اعزام شد یک کاروان عظیمی بود و همه در تلاش بودند تا کار بدون نقص برگزار شود و شاهد رضایتمندی مردم بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ظرفیت اعزام ها محدود بود گفت: تعداد کسانی که هر ساله می خواهند به این مراسم اعزام شوند بسیار زیاد است اما به دلیل محدودیت حسینه امام خمینی بیت رهبری، امکان حضور همه را نداشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام برنامه های گسترده ای در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها و مسئولان و همچنین مردم به نحو مطلوب برگزار شود.

لطفی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر 24 کمیته مسئولیت بر عهده دارند تا بتوانند این ایام را به نحو مطلوب برگزار و در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت میدان مطهری تاکید داریم که راهپیمایی مردم قم از این میدان آغاز و تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داشته باشد.

وی افزود: سیاست ما بر این است که برنامه های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود اما نباید این نگاه مانع از همکاری و انجام وظیفه دستگاه ها و مدیران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز