آیت‌الله علوی گرگانی:

تدبر در قرآن کریم باید گسترش یابد

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۷:۰۲
کد خبر: ۳۶۴۸۰۵
تدبر در قرآن کریم باید گسترش یابد
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: تدبر در قرآن کریم باید همواره گسترش یابد و بدانیم که در قرآن همه مسائل مطرح شده و باید از آن درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار با مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم گفت: قرآن کریم علمی است که در دنیا و آخرت اثرات بسیاری داشته و می تواند در راستای گسترش زندگی سعادتمند ما را یاری کند.

وی افزود: علم قرآن کریم علمی است که در آخرت شفاعت از مردم کرده و در این دنیا نیز راه زندگی سعادتمند را نشان می دهد و از این رو باید همواره در گسترش علوم قرآنی بکوشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت چاپ قرآن کریم گفت: چاپ قرآن به صورت صحیح و بدون غلط امر بسیار مهمی است که نظام جمهوری اسلامی آن به آن اهتمام دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: نظارت بر روند چاپ قرآن امر بسیار مهم و ضروری است چرا که پیش از انقلاب اسلامی چاپ قرآن با غلط های املایی به چشم می خورد.

وی تاکید کرد: نظام اسلامی ایران افتخار دنیا و اسوه ای برای جهانیان است و از این رو باید بدانیم که وظیفه مهمی در دنیا داریم و بدانیم که همه کارهای ما الگو بوده و دنیا آن را رصد می کند.

این مرجع تقلید گفت: باید فعالیت های قرآنی در کشور گسترش یابد تا علم قرآنی در جامعه رواج یافته و بتوانیم در گسترش مفاهیم قرآن کریم بکوشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: تدبر در قرآن کریم باید همواره گسترش یابد و بدانیم که در قرآن همه مسائل مطرح شده و باید از آن درس بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز