هشدار استاندار قم

مسئولان مراقب سوءاستفاده از جایگاه‌های دولتی برای اهداف انتخاباتی باشند

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۲۵۷
مسئولان مراقب سوءاستفاده از جایگاه‌های دولتی برای اهداف انتخاباتی باشند
استاندار قم گفت: مسئولان باید مراقب حرکت‌های غیر قانونی از جمله سوءاستفاده از امکانات و جایگاه‌های دولتی برای اهداف انتخاباتی باشند تا به آنها اتهام زده نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای مدیریت بحران استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت بحران استان باید با برنامه‌ریزی داشته‌های خود را تقویت کند تا بتوان به آمادگی مناسبی در حوزه مدیریت بحران رسید.

وی فرا رسیدن ایام دهه فجر را تبریک گفت و افزود: انتخابات سال جاری اهمیت بسیاری دارد و مسئولان استانی باید به توسعه مشارکت مردم در انتخابات تاکید داشته باشند تا این انتخابات با دقت و هوشیاری به شیوه مناسبی برگزار شود.

استاندار قم تاکید کرد: مسئولان باید مراقب حرکت‌های غیرقانونی از جمله سوءاستفاده از امکانات و جایگاه‌های دولتی برای اهداف انتخاباتی باشند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در ادامه این جلسه طی سخنانی با اشاره به برگزاری 16 مانور تخصصی و عمومی در سال جاری تصریح کرد: رزمایش پنجم دی‌ماه برترین این رزمایش‌ها بوده است، بر اساس مستندات دستگاه‌های استان آمادگی مناسبی برای کنترل بحران و کاهش خسارت حوادث دارند اما امکانات آنها برای خدمات‌رسانی به شهرهای مجاور از جمله تهران مناسب نیست.

محسن اروجی با اشاره ایجاد کارگروه صدا و سیما در ستاد مدیریت بحران استان قم ادامه داد: از ظرفیت‌های این کارگروه به شیوه مطلوبی در راستای گسترش آموزش‌های مردمی استفاده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز